Πεμ06272019

Τελευταία ΕνημέρωσηΠεμ, 27 Ιουν 2019 11am

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Ειδησεις Ελλαδα

Κτηματολόγιο: Νέα παράταση για υποβολή διορθώσεων και ενστάσεων

ktimatologio

Σιωπηρή παράταση μέχρι τα τέλη Αυγούστου έλαβε η διαδικασία της Προανάρτησης που «έτρεχε» το Κτηματολόγιο για ιδιοκτήτες ακινήτων της Αθήνας.

Τυπικά η προθεσμία υποβολής των εγγράφων και των δικαιολογητικών στο Κτηματολόγιο έληξε τη Δευτέρα, 24 Ιουνίου, ύστερα από ένα χρονικό περιθώριο δυο μηνών που δόθηκε στους πολίτες.

Παρά ταύτα, όπως έγινε γνωστό, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν σχετικά έγγραφα και διορθώσεις έως τις 23 Αυγούστου 2019, οπότε και θα υποβληθεί η κτηματολογική βάση δεδομένων στο Ελληνικό Κτηματολόγιο.

K.Καραμανλής: Πάνω από όλα η Ελλάδα χρειάζεται μια νέα εθνική αυτοπεποίθηση (vid)

karamanlisomilia
"Πάνω από όλα η Ελλάδα χρειάζεται μια νέα εθνική αυτοπεποίθηση, οι Έλληνες έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ να ανορθώσουμε την αυτοεκτίμηση μας, για να γίνει αυτό υπάρχει μια σαφής προϋπόθεση, ισχυρή κυβέρνηση με ξεκάθαρο πρόγραμμα, με ορίζοντα τετραετίας και αυτή την προϋπόθεση μόνον η παράταξη μας μπορεί να την προσφέρει, μια κυβέρνηση του Κυριάκου  Μητσοτάκη, που θα αναλάβει το δύσκολο αλλά εθνικά αναγκαίο έργο της εθνικής ανασυγκρότησης", τόνισε ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση για την παρουσίαση των υποψηφίων βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας στην Α΄και Β΄εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης.

Η εκδήλωση έγινε στο συνεδριακό κέντρο "Ι. Βελλίδης" της ΔΕΘ, ο πρώην πρωθυπουργός έφτασε με τη σύζυγο του Νατάσα και έτυχε ιδιαίτερα θερμής υποδοχής από το ακροατήριο που ξέσπασε σε παρατεταμένα χειροκροτήματα, καθώς ήταν η πρώτη δημόσια τοποθέτηση του και σε τέτοιο, μάλιστα, ακροατήριο, από το 2009.

"Η χώρα χρειάζεται επειγόντως οικονομική ανάπτυξη, επενδύσεις, πολλές και καλές θέσεις εργασίας. Η κοινωνία χρειάζεται αλληλεγγύη, στήριξη στους λιγότερο ευνοημένους, ευκαιρίες για όλους και κυρίως  τους νέους μας", είπε ο κ. Καραμανλής και ζήτησε από όλους να στηρίξουν τον Κυριάκο Μητσοτάκης και κάλεσε ψηφοφόρους της Ν.Δ. που είχαν μετακινηθεί σε άλλα κόμματα να επιστρέψουν στην παράταξη.

"Η Νέα Δημοκρατία ιδρύθηκε από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή την επαύριο της μεταπολίτευσης, τον Σεπτέμβριο του 1974. Σαράντα πέντε ολόκληρα χρόνια πρωταγωνιστεί στο δημόσιο βίο, είτε ως κυβέρνηση είτε ως αξιωματική αντιπολίτευση. Στον σχεδόν μισό αιώνα που πέρασε, άλλαξαν πάρα πολλά στο δημόσιο βίο. Κόμματα, ιδεολογίες και βέβαια πρόσωπα. Η παράταξή μας όμως παραμένει όλα αυτά τα χρόνια ο κύριος πυλώνας της δημόσιας ζωής μας. Και σήμερα είναι στο κατώφλι μιας νέας μεγάλης νίκης", επισήμανε και πρόσθεσε: 

"Δεν έγινε τυχαία αυτό! Δεν είναι συμπτωματικό! Έγινε διότι μείναμε πιστοί και σταθεροί στις αρχές και τις αξίες μας. Έγινε διότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές των συνθηκών, διότι μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις αγωνίες και τις προσδοκίες των συμπολιτών μας.

Έγινε γιατί η παράταξή μας έχει βαθιές ρίζες στην Ελληνική κοινωνία. Έγινε διότι την παράταξή μας την στηρίζει σταθερά και διαχρονικά ένα πολύ μεγάλο τμήμα του ελληνικού λαού. Ελληνίδες και Έλληνες που ξέρουν ότι η Νέα Δημοκρατία υπάρχει για να τους υπηρετεί. Πως λειτουργεί με μοναδικό γνώμονα το εθνικό και το λαϊκό συμφέρον!"

Αναφέρθηκε στην πορεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και παρατήρησε: "Από τότε που ο Κωνσταντίνος Καραμανλής  με διορατικότητα, σιδηρά επιμονή και αποφασιστικότητα απέναντι σε εξωτερικές και εσωτερικές αντιξοότητες οδήγησε την χώρα στην ευρωπαϊκή οικογένεια, αγωνιζόμαστε για την ευρωπαϊκή μας πορεία.

Όχι γιατί δεν ξέρουμε τις αδυναμίες της Ευρώπης.

Όχι γιατί δεν αισθανθήκαμε συχνά αδικημένοι από τους εταίρους μας.

Όχι γιατί δεν καταλαβαίνουμε ότι η σημερινή Ευρώπη απέχει πολύ από το Ευρωπαϊκό όραμα των ιδρυτών της. Αλλά γιατί ξέρουμε καλά, ότι η Ευρωπαϊκή οικογένεια με όλες τις ατέλειες και αδυναμίες της, παραμένει ο καλύτερος, ο μοναδικός θα έλεγα χώρος για την  ασφάλεια και την πρόοδο της χώρας".

Ο πρώην πρωθυπουργός απάντησε και στις προκλήσεις απέναντι στη χώρα μας, λέγοντας πως  απειλές, εκβιασμοί, απόπειρες εκφοβισμού δεν γίνονται δεκτές και σημείωσε: "

Θέλουμε καλές σχέσεις με όλους τους γείτονές μας. Πιστεύουμε στο Διεθνές Δίκαιο, τον διάλογο, τις σχέσεις καλής γειτονίας. Και πιστεύουμε ότι υπάρχουν προοπτικές συνεργασίας με αμοιβαίο όφελος για όλους. Όμως, απειλές, εκβιασμοί, απόπειρες εκφοβισμού δεν μας πτοούν. Δεν γίνονται δεκτές. Επιστρέφονται στον αποστολέα.

Συστάσεις και προτροπές, πόσω μάλλον πιέσεις (φίλων, συμμάχων, εταίρων ή όποιου άλλου) δεν γίνονται δεκτές, αν προσκρούουν στο εθνικό συμφέρον! Εμείς μια φανέλα φοράμε, και αυτή είναι η φανέλα της Ελλάδας. Για τα συμφέροντα της Ελλάδας μαχόμαστε τα συμφέροντα της Ελλάδας υπερασπιζόμαστε!"

Σχετικά με τη Συμφωνία των Πρεσπών είπε ότι ορθώς η Ν.Δ. την κατέκρινε και ορθώς την καταψήφισε. Εξέφρασε την λύπη του γιατί δεν αξιοποιήθηκε το κεκτημένο του Βουκουρεστίου του 2008 και τόνισε πως χώρα θα έπρεπε να απαιτήσει και να πετύχει περισσότερα.

Για το 2015 δήλωσε πως η Ν.Δ έκανε και πάλι το εθνικό της καθήκον και κράτησε τη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Θερμή υποδοχή Καραμανλή στο Βελλίδειο: "Λατρεία μας, αρχηγέ σ' αγαπάμε"

Πολύ θερμή υποδοχή επιφύλασσαν στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, πολλές εκατοντάδες φίλοι και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας στο κατάμεστο Βελλίδειο Συνεδριακό Θεσσαλονίκης, όπου επρόκειτο να γίνει η παρουσίαση των υποψηφίων βουλευτών του κόμματος στην Α' και Β' περιφέρεια Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Καραμανλής έφτασε στο Βελλίδειο συνοδεία της συζύγου του Νατάσας Παζαΐτη και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του κόσμου που τον περίμενε.

"Λατρεία μας, αρχηγέ σ' αγαπάμε" του φώναξαν μεταξύ άλλων.

Μάλιστα μερικοί από αυτούς περίμεναν για ώρες προκειμένου να έχουν καλή θέση για να δουν από κοντά τον πρώην πρωθυπουργό.

Προτάσεις της ΙΑΤΑ για την περαιτέρω ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα

aeroplano

Εκσυγχρονισμό της διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, έλεγχο των χρεώσεων των υπηρεσιών αεροδρομίου και αναβάθμιση της χωρητικότητας τερματικών σταθμών και διαδρόμων προσγείωσης ζητάει η ΙΑΤΑ, ώστε να υποστηριχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα, των οποίων η συνεισφορά στο ΑΕΠ υπολογίζεται στα 17,8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με μελέτη της ΙΑΤΑ με τίτλο «Ελλάδα-Δείκτες Ανταγωνιστικότητας Ρυθμιστικού Πλαισίου Αερομεταφορών», από πλευράς πλήθους αεροπορικών συνδέσεων η Ελλάδα βρίσκεται στην όγδοη θέση στην Ευρώπη, με την αεροπορική συνδεσιμότητα να έχει αυξηθεί κατά 106% μεταξύ 2013 και 2018.

Η συμβολή των αερομεταφορών στην ελληνική οικονομία είναι, επίσης, σημαντική, καθώς ο κλάδος υποστηρίζει 457.000 θέσεις εργασίας, ενώ η συνεισφορά του στο ελληνικό ΑΕΠ υπολογίζεται στα 17,8 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 10,2% του συνόλου.

Μάλιστα, η εν λόγω μελέτη προχώρησε σε μία σειρά κρίσιμων προτάσεων για τις αερομεταφορές στην Ελλάδα, ώστε να παραμείνουν σε τροχιά ανάπτυξης, δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερη αξία για την ελληνική οικονομία:

- Η Ελλάδα θα πρέπει να επιδιώξει τον εκσυγχρονισμό του εναέριου χώρου και των συστημάτων της, προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας και να μειωθούν οι καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Μεταξύ 2015 και 2017 οι σχετικές επενδύσεις ήταν πρακτικά ανύπαρκτες, με αποτέλεσμα σήμερα το σύνολο των στοιχείων ενεργητικού να βρίσκεται πολύ κάτω από το επίπεδο που έχει συμφωνηθεί στο σχετικό πλάνο απόδοσης. Επίσης, στα αεροδρόμια όπου παρατηρείται κυκλοφοριακή συμφόρηση χρειάζεται να προστεθεί ένας αριθμός ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.

- Η Ελλάδα θα πρέπει να προστατεύει τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες από υπερβολικές χρεώσεις στις υπηρεσίες αεροδρομίου, ενισχύοντας την αρμοδιότητα της ρυθμιστικής Αρχής να διατηρεί τις χρεώσεις σε ευθεία συνάρτηση με το πραγματικό κόστος. Αυτό είναι ιδιαιτέρως σημαντικό, δεδομένου ότι η ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αεροδρομίων συνεχίζεται. Περιθώριο βελτίωσης υπάρχει, επίσης, και στη σχέση κόστους-αποδοτικότητας σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

- Η ανάπτυξη νέων υποδομών -τερματικοί σταθμοί και διάδρομοι προσγείωσης- θα πρέπει να συνεχιστεί σύμφωνα με τα υπάρχοντα σχέδια, ώστε να μπορεί να καλυφθεί μελλοντική αύξηση της ζήτησης από την πλευρά των επιβατών. Θα πρέπει, ακόμη, να υπάρχει αποτελεσματική διαβούλευση με τις αεροπορικές εταιρείες, τους βασικούς χρήστες των αεροδρομίων, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υποδομές καλύπτουν επαρκώς τις ανάγκες τους και ότι το κόστος ανάπτυξης και λειτουργίας τους παραμένει προσιτό.

«Τα αποτελέσματα της μελέτης έρχονται να μας υπενθυμίσουν ότι η ύπαρξη αξιόπιστων αεροπορικών συνδέσεων συνεπάγεται πολλά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία. Οι αερομεταφορές δημιουργούν θέσεις εργασίας, διευκολύνουν τον τουρισμό, στηρίζουν το διεθνές εμπόριο και αποτελούν σημαντικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας. Με περισσότερους από 25 εκατομμύρια επιβάτες να αναχωρούν από τα ελληνικά αεροδρόμια κάθε χρόνο, υπάρχουν πολλοί λόγοι να είναι κανείς περήφανος για όσα έχει πετύχει ο κλάδος των αερομεταφορών στη χώρα» δήλωσε ο Alexandre de Juniac, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της IATA.

Επίσης, όμως σημείωσε ότι «παρ' όλα αυτά, η Ελλάδα έχει μία μοναδική ευκαιρία να διασφαλίσει ότι ο κλάδος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις του μέλλοντος, εντείνοντας τις προσπάθειες για αύξηση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα των αερομεταφορών. Η IATA είναι έτοιμη να προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις και διεθνή εμπειρία, ούτως ώστε να βοηθήσει την Ελλάδα να αποκομίσει τα μέγιστα από τον κλάδο των αερομεταφορών, προς όφελος του ελληνικού λαού και της οικονομίας της».

Reporter

Στα σπίτια τους στέλνει τους βαρυποινίτες της 17Ν ο νέος ΠΚ που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ την... τελευταία μέρα της Βουλής

17 N meli

Τροποποιήσεις που αφορούν σε πολύκροτες υποθέσεις φέρνει ο νέος Ποινικός Κώδικας που ψηφίσθηκε την τελευταία μέρα λειτουργίας της Βουλής από τους βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ, με τις ρυθμίσεις  του να εξασφαλίζουν ευνοϊκότερη ποινική μεταχείριση.

Βάσει το νέου Ποινικού Κώδικα, δίνεται η δυνατότητα στα έγκλειστα μέλη της 17 Νοέμβρη να αιτηθούν την κατ’οίκον έκτιση της ποινής τους, αφού υπάρχει ειδική ποινική αντιμετώπιση της εκτέλεσης της ποινής των πολυϊσοβιτών.

Σύμφωνα με το dikastiko.gr, που επικαλείται ο ΑΝΤ1, το άρθρο 110 Α του νέου Ποινικού Κώδικα όποιος εκτίει περισσότερες ποινές ισόβιας κάθειρξης μετά το 16 έτος της έκτισης της ποινής του απολύεται με τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού. 

Με δεδομένο, επομένως πως τα μέλη της 17 Νοέμβρη ξεκίνησαν την εκτέλεση της ποινής του το 2003, εντός του τρέχοντος έτους θα μπορούν να ζητήσουν την έξοδο τους από τη φυλακή.

Είναι δε άξιο προσοχής το γεγονός ότι ουδεμία σημασία έχει η άσκηση ποινικής δίωξης για άλλο αδίκημα, αφού η κατ’ οίκον έκτιση δεν αποκλείεται γι’ αυτόν το λόγο, αλλά μόνον αν υπάρχει άλλη αμετάκλητη καταδίκη κατά το χρόνο εκτέλεσης της ποινής.

Σενάριο το οποίο απασχόλησε τη κοινή γνώμη μετά την πρόταση της εισαγγελίας για την υπόθεση Κουφοντίνα.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση στο νέο άρθρο 105Β (παράγραφος 6) ορίζεται ότι ακόμα και για όσους έχουν πολλαπλές ισόβιες καθείρξεις ο μέγιστος χρόνος παραμονής στη φυλακή είναι τα 25 έτη.

Άρα, στο άμεσο μέλλον τα μέλη της 17Ν θα είναι ελεύθερα!!

crash

Απεργία της ΠΝΟ σε όλη τη χώρα: Δεμένα τα πλοία παντού την Τετάρτη, 3 Ιουλίου

ploia apergia pno

Την κήρυξη 24ωρης απεργίας για την Τετάρτη 3 Ιουλίου σε όλες τις κατηγορίες πλοίων αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), η οποία συνεδρίασε εκτάκτως, προκειμένου να εξετάσει τη νέα πρόταση των ακτοπλόων που αφορά τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας των πληρωμάτων της ακτοπλοϊας.

Οι ακτοπλόοι είχαν προτείνει αύξηση 2% στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας από 1/6/2019, ενώ στελέχη ναυτεργατικών σωματείων έχουν ζητήσει την κατάργηση του νόμου 4150/2016 αναφορικά με τις μειωμένες συνθέσεις των πληρωμάτων των πλοίων της Αδριατικής, αλλά και βελτίωση των συνθέσεων των πληρωμάτων στην ακτοπλοΐα, καθώς, όπως οι ίδιοι τονίζουν, ο νόμος 4150/2013 μείωσε στο 50% τους χειμερινούς μήνες το ξενοδοχειακό προσωπικό.

Τι προέβλεπε η προηγούμενη συλλογική σύμβαση

Σημειώνεται ότι η προηγούμενη συλλογική σύμβαση εργασίας των ναυτικών στην ακτοπλοΐα, που άρχισε την 1η Ιανουαρίου 2018 και έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018, προέβλεπε αύξηση 2% στους μηνιαίους μισθούς των εν ενεργεία αξιωματικών και κατωτέρων πληρωμάτων που εργάζονται στα επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία.