dimarxeio

Αλλα 393,6 εκατ. ευρώ, θα πάρουν οι δήμοι από το υπουργείο Οικονομικών μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου για να εξοφλήσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς τους ιδιώτες, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας.

Το ποσό αυτό έρχεται να προστεθεί στα 255 εκατομμύρια που δόθηκαν πριν από τα Χριστούγεννα στους πρώτους 42 δήμους της χώρας. Τώρα πρόκειται να χρηματοδοτηθούν άλλοι 101.

Σύμφωνα με τον κ. Σταικούρα το σύνολο των αιτημάτων χρηματοδότησης, διαμορφώνεται περίπου στα 3 δισ. Ευρώ, δεν διευκρίνισε όμως αν θα τηρηθεί η υπόσχεση των 800 εκατ για τους δήμους.

«Φρένο» επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Εσωτερικών στις ανεξέλεγκτες συνεργασίες δήμων και περιφερειών, «όπως αδελφοποιήσεις πόλεων με ΟΤΑ της αλλοδαπής, τη συμμετοχή δήμων και περιφερειών σε ευρωπαϊκά προγράμματα, σε διεθνή δίκτυα τοπικών ή περιφερειακών αρχών και την υπογραφή σχετικών πρωτοκόλλων συνεργασίας χωρίς να έχει ζητηθεί προηγουμένως από ελληνικής πλευράς η σύμφωνη γνώμη τής», μέσω της τριμελούς Επιτροπής του άρθρου 4 παρ. 2β του Ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138Α/2005).

Με έγγραφό του προς τους δήμους και τις περιφέρειες της χώρας, το ΥΠΕΣ υπογραμμίζει πως είναι παράνομο το ότι «ζητείται εκ των υστέρων από την Επιτροπή η χορήγηση της σύμφωνης γνώμης, δηλαδή, αρκετό καιρό μετά την υπογραφή των σχετικών πρωτοκόλλων συνεργασίας και την πραγματοποίηση των προβλεπόμενων από αυτά δράσεων».

Τους σημειώνει, δε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 221 του Ν.3463/2006 («Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων»), όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν.3613/2007 (ΦΕΚ 263Α/2007), και τις όμοιες διατάξεις του άρθρου 203 παρ. 3 του Ν.3852/2010 («Καλλικράτης»), οι δήμοι και οι περιφέρειες μπορούν να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκούς Ομίλους Εδαφικής Συνεργασίας (ΕΟΕΣ), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εθνικό και κοινοτικό δίκαιο, αλλά προϋπόθεση είναι η κατάρτιση των σχεδίων με τη σύμφωνη γνώνη της παραπάνω Επιτροπής.

Τι λέει το άρθρο 221
Συμβάσεις στο πλαίσιο αδελφοποιήσεων. Ευρωπαϊκός Όμιλος Εδαφικής Συνεργασίας
Οι Δήμοι και οι Κοινότητες στο πλαίσιο των αδελφοποιήσεων και υπό την επιφύλαξη των διεθνών υποχρεώσεων της Χώρας μπορούν να συνάπτουν αντίστοιχου περιεχομένου συμβάσεις με τους αλλοδαπούς Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τους οποίους έχουν αδελφοποιηθεί. Οι συμβάσεις αυτές καταρτίζονται ύστερα από σύμφωνη γνώμη της επιτροπής της παρ. 3 του άρθρου 219.

 

Τι ζητεί το ΥΠΕΣ από τους δήμους και τις περιφέρειες

Η οποιαδήποτε, λοιπόν, διεθνή συνεργασία, λέει το ΥΠΕΣ, πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 4 παρ. 2β του Ν. 3345/2005, και επιπλέον η πρόταση που θα υποβληθεί «οφείλει να πληροί τουλάχιστον τις ακόλουθες προϋποθέσεις»:

  • Κάθε πρόταση δήμου ή περιφέρειας για τη συμμετοχή τους σε μια από τις ανωτέρω μορφές συνεργασίας, κρίνεται σκόπιμο να συνοδεύεται από απόφαση του οικείου συμβουλίου.
  • Η απόφαση του συμβουλίου πρέπει να είναι επαρκώς αιτιολογημένη. Η αιτιολογία της απόφασης του συμβουλίου πρέπει να αποτυπώνει με αναλυτικό τρόπο την προστιθέμενη αξία και τους τομείς της εν λόγω συνεργασίας με τον αλλοδαπό ΟΤΑ, οι οποίοι δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το εύρος των αρμοδιοτήτων που ο νόμος έχει προβλέψει για τους δήμους και τις περιφέρειες, τους σκοπούς, τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, τις προβλεπόμενες δαπάνες και να συνοδεύεται με κάθε δυνατή λεπτομέρεια από στοιχεία για τον αντίστοιχο οργανισμό με τον οποίο υπάρχει η βούληση συνεργασίας ή του δικτύου στο οποίο προτίθεται να συμμετάσχει. Ειδικότερα, στην περίπτωση των αδελφοποιήσεων πόλεων, θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι οι αδελφοποιήσεις αποτελούν το επιστέγασμα και όχι την απαρχή μιας συνεργασίας μεταξύ δύο ΟΤΑ.
  • Η απόφαση των οικείων συμβουλίων, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, πρέπει να αποστέλλεται άμεσα και έγκαιρα στη Γραμματεία της τριμελούς Επιτροπής. Τούτο είναι απαραίτητο προκειμένου, προ της χορήγησης της αιτούμενης σύμφωνης γνώμης, να καταστεί δυνατή ενδεχόμενη επικοινωνία των μελών της Επιτροπής, αφενός, με τους ενδιαφερόμενους φορείς για περαιτέρω διευκρινίσεις, και αφετέρου, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο, με τις αλλοδαπές αρχές (πρεσβείες και προξενεία) που είναι διαπιστευμένες στο ελληνικό κράτος για τη λήψη πλειόνων στοιχείων για τους ενδιαφερόμενους αλλοδαπούς ΟΤΑ. Σε αντίθετη περίπτωση, η Επιτροπή δεν θα εξετάζει αίτημα που αποστέλλεται στη Γραμματεία της καθυστερημένα ή συνοδευόμενο από ελλιπή στοιχεία.

aftodioikisi

foro diloseis

Μπορεί ο Κ. Ασκούνης στις δηλώσεις του μετά τη δημοσίευση της «black list» με τους 105 δημάρχους που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ να υποστήριξε ότι «πάγια αρχή της ΚΕΔΕ είναι η τήρηση της νομιμότητας και της διαφάνειας», όπως όμως προκύπτει από το ρεπορτάζ της aftodioikisi.gr, οι πρώτοι που δεν τις τηρούν είναι ορισμένοι συνάδελφοί του.

Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι παρά τις σχετικές προβλέψεις του «Καλλικράτη» λιγότεροι από τους μισούς αιρετούς των 20 μεγαλύτερων δήμων της χώρας έχουν αναρτήσει στο Διαδίκτυο τις δηλώσεις «πόθεν έσχες» τους;

Ακόμα όμως και πολλά από τα «πόθεν έσχες» που θεωρητικά είναι δημοσιευμένα, για να τα διαβάσεις θα πρέπει να βρεις την... άκρη του διαδικτυακού λαβύρινθου όπου τα έχουν «καταχωνιάσει» οι αιρετοί, στην ουσία, κρύβοντάς τα.

H aftodioikisi.gr έκανε μια αναζήτηση στις επίσημες ιστοσελίδες των 20 μεγαλύτερων δήμων της χώρας (με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων) και ανακάλυψε πως μόνον οι 7 από αυτούς έχουν αναρτήσει σε εμφανές σημείο το «πόθεν έσχες» των δημάρχων και των μελών της οικονομικής επιτροπής και της ποιότητας ζωής, καθώς και των υπόχρεων δημοτικών συμβούλων (πρώην αντιδημάρχων – πρώην μελών επιτροπών), ενώ οι υπόλοιποι είτε δεν τα έχουν αναρτήσει καθόλου, είτε έχουν αναρτήσει φορολογικές δηλώσεις και όχι δηλώσεις «πόθεν έσχες», είτε τις έχουν αναρτήσει σε σημεία που όσο και να τις αναζητήσεις, δεν θα τις βρεις.

Ποιο είναι, άλλωστε, το κοινό χαρακτηριστικό των περισσοτέρων «δημοτικών» ιστοσελίδων; Ότι για να βρεις το «πόθεν έσχες» θα πρέπει να περάσεις πολύ ώρα, ψάχνοντας μέσα στα πεδία και υποπεδία των ιστοσελίδων, καθώς βάζοντας λέξεις-κλειδιά (σ.σ. όπως έκανε επισταμένως η aftodioikisi.gr) π.χ., «φορολογική», «πόθεν», «περιουσιακή», με την... πρώτη ματιά, δε σου δίνει το αποτέλεσμα που θέλεις.

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 61 παρ. 4 του Ν.3852/2010 (Καλλικράτης) «..ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάσταση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και να τη δημοσιοποιούν με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του δήμου».

Κατά το άρθρο 1, παράγραφος 2, του Ν.3213/31.12.2003, «η δήλωση υποβάλλεται από τους υπόχρεους μέσα σε ενενήντα (90) ημέρες από την ορκωμοσία ή την ανάληψη των καθηκόντων τους. Επίσης, η δήλωση αυτή υποβάλλεται κάθε χρόνο κατά το διάστημα της θητείας, της άσκησης της δραστηριότητας ή της διατήρησης της ιδιότητας των υπόχρεων και για τρία (3) χρόνια μετά από την απώλεια ή τη λήξη της, το αργότερο την 30ή Ιουνίου κάθε έτους».

Αναλυτικότερα:

Εύκολα μπορεί να βρει κάποιος τα «πόθεν έσχες» των αιρετών στους δήμους: Καλλιθέας (ο δήμαρχος Κώστας Ασκούνης είναι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ), Αθηναίων (ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης είναι αυτοδίκαια μέλος του δ.σ. της ΚΕΔΕ), Θεσσαλονίκης (ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης είναι ο α" αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ), Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη (ο δήμαρχος Γιώργος Ιωακειμίδης είναι ο επικεφαλής της παράταξης της ΔΗΜΑΡ στο δ.σ. της ΚΕΔΕ), και Περιστερίου (δήμαρχος ο Ανδρέας Παχατουρίδης), και Πατρέων (δήμαρχος ο Γιάννης Δημαράς).

Θα πρέπει να έχεις... αρκετή υπομονή για να βρεις τα πόθεν έσχες των αιρετών στους δήμους Λαρισαίων (ο δήμαρχος Κώστας Τζανακούλης είναι ο επικεφαλής της παράταξης της ΝΔ στο δ.σ. της ΚΕΔΕ), Ιωαννιτών (δήμαρχος ο Φίλιππος Φίλιος), Ρόδου (ο δήμαρχος Στάθης Κουσουρνάς είναι ο ΠΕΔάρχης Νοτίου Αιγαίου, και επιπλέον είχε αναρτήσει τη δήλωσή του στη Βουλή για ένα μήνα, λόγω της προηγούμενης βουλευτικής του ιδιότητας) και Βόλου (δήμαρχος ο Πάνος Σκοτινιώτης).

Υπομονή και πολλά... αναλγητικά θα πρέπει να έχεις για να βρεις και τα «πόθεν έσχες» των αιρετών των παρακάτω δήμων, που είναι ελλειπή ως προς τις προϋποθέσεις του νόμου:

Κέρκυρας (ο δήμαρχος Γιάννης Τρεπεκλής είναι ο ΠΕΔάρχης Ιονιών Νήσων): Έχει αναρτήσει τις φορολογικές δηλώσεις του Οικονομικού Έτους 2010. Αφορούν στο «πόθεν έσχες» του δημάρχου και των αντιδημάρχων, όχι όμως και των μελών της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής.

Ηρακλείου Κρήτης (ο δήμαρχος Γιάννης Κουράκης είναι ο β" αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ και ο ΠΕΔάρχης Κρήτης – φέρεται δε ως ελεγχόμενος από το ΣΔΟΕ): Έχει αναρτημένη τη φορολογική δήλωση (και όχι το «πόθεν έσχες») για το Οικονομικό Έτος 2010 του δημάρχου, της αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής για τα Οικονομικά Έτη 2011 και 2012 και του αντιδημάρχου Παιδείας για το Οικονομικό Έτος 2011.

Πειραιώς: Έχει αναρτημένο το «πόθεν έσχες» του δημάρχου Βασίλη Μιχαλολιάκου για το Οικονομικό Έτος 2011 και των μελών της οικονομικής επιτροπής (μετέχουν 5 αντιδήμαρχοι από τους 8) και της επιτροπής ποιότητας ζωής για τα Οικονομικά Έτη 2010 και 2011. Να σημειωθεί πως σε ορισμένες δηλώσεις δεν αναγράφεται το οικονομικό έτος άλλα ούτε και η ημερομηνία υποβολής της αίτησης, με αποτέλεσμα ένας πολίτης να μη γνωρίζει ποιανού έτους είναι το «πόθεν έσχες».

Αχαρνών (107.500): Υπάρχει αναρτημένη στην ιστοσελίδα του δήμου η φορολογική δήλωση του δημάρχου Σωτήρη Ντούρου για το Οικονομικό Έτος 2010, και μέχρι εκεί. Είναι χαρακτηριστικό πως για να καταλάβει ένας πολίτης που είναι το «πόθεν έσχες» του δημάρχου θα πρέπει να πάει στο βιογραφικό του και να επιλέξει το πεδίο «ΣΤΟΙΧΕΙΑ» (;;;). Εκεί, και στο αρχείο «ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ» (;;;) θα βρει και τη φορολογική δήλωση του ιδίου οικονομικού έτους για τον τέως δήμαρχο Αχαρνών.

Κορδελιού – Ευόσμου (101.010): Υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα του δήμου, οι φορολογικές δηλώσεις του δημάρχου για το Οικονομικό Έτος 2010, καθώς και των αντιδημάρχου Οικονομικών & Διαφάνειας, αντιδημάρχου Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και της αντιδημάρχου Παιδείας & Κοινωνικής Πολιτικής για το Οικονομικό Έτος 2012. Όσον αφορά στα μέλη των επιτροπών, δύο από τα 12 (συν τα αναπληρωματικά) μέλη της οικονομικής επιτροπής έχουν αναρτήσει το «πόθεν έσχες» τους για το Οικονομικό Έτος 2012, και ένα από τα 13 (συν τα αναπληρωματικά) μέλη της οικονομικής επιτροπής έχει αναρτήσει το «πόθεν έσχες» τους για το Οικονομικό Έτος 2011.

Να σημειωθεί πως αν και ο δήμαρχος Χανίων Μανώλης Σκουλάκης γνωστοποίησε το «πόθεν έσχες» μέσω Βουλής (στα τέλη του περασμένου χρόνου, και η οποία σημειωτέον τα κατέβασε από το Διαδίκτυο μέσα σε ένα μήνα) δε φαίνεται πουθενά στην ιστοσελίδα του δήμου η δήλωση της περιουσιακής του κατάστασης, όπως επίσης και αυτή του δημάρχου Χαλκιδέων Θανάση Ζεμπίλη.

Στους δήμους της νότιας Αθήνας, χαρακτηριστική, αλλά και ιδιότυπη, περίπτωση αποτελεί εκείνη του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης: παρά τις επανειλλημένες δημόσιες προσκλήσεις της αντιπολίτευσης και του επακεφαλή της, ο δήμαρχος κ. Χρ. Κορτζίδης, αρνείται να δημοσιεύσει το Πόθεν Εσχες του με τη δικαιολογία ότι .... τον θίγει προσωπικα!!

Με πρληφορορίες από aftodioikisi

sdoe

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ της Κυριακής, 13 Ιανουαρίου, το ΣΔΟΕ ελέγχει για παράνομο πλουτισμό τους παρακάτω εν ενεργεία ή πρώην δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, νομάρχες, σε Δήμους και πρώην νομαρχίες της Αττικής,

1. Αριστείδης Αρκουδάρης, πρώην νομάρχης Δυτικής Αττικής.
2. Αλέξανδρος Χρυσός, πρώην δήμαρχος Δραπετσώνας.
3. Δημήτρης Μπουραίμης, δήμαρχος Άνω Λιοσίων – Φυλής – Ζεφυρίου.
4. Βασίλης Ξύδης, δήμαρχος Χολαργού – Παπάγου.
5. Δημήτρης Τζίτζιφας, πρώην δήμαρχος Μεταμόρφωσης.
6. Βαγγέλης Γεωργίου, Δήμαρχος Σχηματαρίου.
7. Ιορδάνης Λουίζος, δήμαρχος Νέας Μάκρης.
8. Γιώργος Δρίκος, δήμαρχος Μάνδρας.
9. Πέτρος Φιλίππου, δήμαρχος Σαρωνίδας.
10. Διονύσης Γάσπαρος, πρώην νομάρχης.
11. Σωτήρης Κάρακας, πρώην αντινομάρχης.
12. Μιχαήλ Αδάμης, αντιδήμαρχος Σαρωνίδας.
13. Παναγιώτης Φασούλας, πρώην δήμαρχος Πειραιά.
14. Γιώργος Πατούλης, δήμαρχος Αμαρουσίου.
15. Αλέκος Αλούκος, πρώην δήμαρχος Αλίμου.

16. Γιώργος Τσιτσάνης, πρώην αντιδήμαρχος Αλίμου.
17. Κώστας Ματζουράνης, πρώην δήμαρχος Αλίμου.
18. Νίκος Τσαρπαλής, πρώην αντιδήμαρχος Αλίμου.
19. Γιώργος Κοσμάς του Μιλτιάδη, πρώην αντιδήμαρχος Λυκόβρυσης.
20. Γιάννης Μπούσουλς, Δημοτικός Σύμβουλος Μαραθώνα.
21. Γιάννης Τζαβαρής, δήμαρχος Σαλαμίνας.
22. Γιώργος Κόκκαλης, δημοτικός σύμβουλος Σταμάτας.
23. Σπύρος Ζάγαρης, πρώην δήμαρχος Μαραθώνα.
24. Σάββας Γκέραλης, πρώην δήμαρχος Αναβύσσου.
25. Σπύρος Σπυρίδων, πρώην δήμαρχος Πόρου και πρώην περιφερειάρχης.
26. Νικήτας Κακλαμάνης, πρώην δήμαρχος Αθηναίων.

comunewes

dimarxeio-aspromavro

Επιδοτούμενες θέσεις εργασίας σε δημοτικές υπηρεσίες, κοινωνικές δομές, παιδικούς σταθμούς, δημοτικές βιβλιοθήκες, κέντρα νεότητας, δημοτικά μουσεία, δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις, σχολεία κ.λπ. «ανοίγει» για 50.000 νέους ηλικίας έως 27 ετών ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα παρουσίασεnο γενικός γραμματέας του συμβουλίου των δήμων και των περιφερειών της Ευρώπης Frederic Valuer στον υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννη Βρούτση παρουσία του προέδρου της ΚΕΔΕ Κώστα Ασκούνη.

Η χρηματοδότηση θα προέρχεται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και θα δίνει ευκαιρία κατάρτισης και απασχόλησης σε νέους για ένα χρόνο με δυνατότητα παράτασης για ακόμη ένα χρόνο.

dimarxeio

Να δικαιώνονται φαίνεται όσοι επέμεναν ότι μοναδικός τρόπος αντίδρασης της Αυτοδιοίκησης στο Μνημόνιο είναι οι δικαστικές προσφυγές αφού το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής παρουσιάζεται στην Έκθεσή του σημειώνει ότι τόσο η δανειακή σύμβαση όσο και οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου προσβάλουν την κατάργηση της κατοχυρωμένης από το Σύνταγμα αυτοτέλειας των ΟΤΑ.

Το Ε.Σ.Β αναφέρει ότι «Το ως άνω πλέγμα παρεμβάσεων (σ.σ. το Παρατηρητήριο ΟΤΑ και τα μέτρα που μπορεί να επιβάλλει) που θεσμοθετείται με την προτεινόμενη ρύθμιση εγείρει προβληματισμό ως προς το εάν οδηγεί σε περιορισμό ή κάμψη της διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας του ΟΤΑ, οι οποίες εμπίπτουν στο προστατευτικό πεδίο του άρθρου 102 παρ. 2 εδ. α ́ του Συντάγματος.

Η διοικητική αυτοτέλεια των ΟΤΑ έναντι της κρατικής διοίκησης περιλαμβάνει την κατοχύρωση του διοικητικού τους έργου, δηλαδή την εξουσία των ΟΤΑ να αποφασίζουν αποκλειστικώς επί των τοπικών υποθέσεων αρμοδιότητάς τους, με δικά τους όργανα, εντός των πλαισίων των γενικών κανόνων που διέπουν την οργάνωση και λειτουργία τους, καθώς και την κατοχύρωση των διοικούντων οργάνων τους (ΣτΕ 4077-4080/2009)».

Το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής παρακάτω κάνει σαφή αναφορά στον έλεγχο σκοπιμότητας και όχι νομιμότητας που αναλαμβάνει το κράτος επί των αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των ΟΤΑ, κάτι που υποστηρίζει από την αρχή η ΚΕΔΕ.

To ΕΣΒ όμως κάνει και σαφή αναφορά στην αντισυνταγματικότητα της διαδικασίας του κατεπείγοντος όπου επισημαίνει ότι παραβιάζεται ευθέως ο κανονισμός λειτουργίας της Βουλής που ορίζεται και αυτός από το Σύνταγμα.

Ετσι η υπόθεση του Παρατηρητηρίου που εισήγαγε η κυβέρνηση αρχίζει και θολώνει αφού με τη πρώτη εφαρμογή του νόμου είναι σίγουρο πια ότι ο δήμος που θα την υποστεί, θα προσφύγει σε ασφαλιστικά μέτρα και θα την αναστείλει ή θα την ακυρώσει.

Ανάλογη τύχη θα έχει και ο νόμος της διαθεσιμότητας όπου ήδη αρκετοί εργαζόμενοι δήμων έχουν προσφύγει με επιτυχία προς το παρόν στα δικαστήρια.

dimotiko simvoulio lesvos

Tην επιχορήγηση συνολικού ποσού 253.207.845 ευρώ, σε 41 Δήμους της χώρας με σκοπό την κάλυψη των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών τους ενέκρινε ο υπουργός Εσωτερικών, Ευριπίδης Στυλιανίδης.

Οι Δήμοι που θα καρπωθούν την επιχορήγηση είναι οι εξής:

Αγίων αναργύρων-Καματερού, Αιγιαλείας, Αίγινας, Αχαρνών-Αστερουσίων, Ασπροπύργου, Βύρωνος, Γορτύνας, Δεσκάτης, Δυτικής Αχαϊας, Ερέτρειας, Ευρύμανθου, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Θηβαίων, Καισαριανής, Καλαμπάκς, Καρύστου, Κασσάνδρας, Κερκύρας, Κοζάνης, Κορυδαλλού, Κύμης-Αλιβερίου, Λεβαδέων, Λυκόβρυσης-Πέυκης, Μεγαρέων, Μεταμορφώσεως, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Παγγαίου, Παύλου Μελά, Πεντέλης, Περάματος, Πύργου, Πωγωνίου, Ρεθύμνης, Σαλαμίνας, Σπατών-Αρτέμιδος, Τανάγρας, Τυρνάβου, Φιλαδελφείας-Χαλκηδόνος, Φυλής, Χαϊδαρίου.

Οι παραπάνω Δήμοι πρέπει να προχωρήσουν σε δημιουργία ειδικούλογαριασμού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων προκειμένου να διευκολυνθεί η παρακολούθηση της διαδικασίας πληρωμών και η διενέργεια των σχετικών ελέγχων από το Υπουργείου Εσωτερικών.

Σε σχετική δήλωσή του ο Υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης τόνισε: «Η συστηματική προετοιμασία που έγινε από το Υπουργείο Εσωτερικών όλους τους προηγούμενους μήνες, μας επέτρεψε να είμαστε μέσα στα τρία πρώτα Υπουργεία που εκταμιεύουν ληξιπρόθεσμες οφειλές για 41 Δήμους της χώρας. Η ροή εκταμίευσης θα συνεχισθεί το επόμενο διάστημα και για τους υπόλοιπους Δήμους και τις Περιφέρειες. Είναι σημαντικό ότι το σύνολο των χρημάτων διατίθεται απευθείας στις τοπικές αγορές, ενισχύοντας τη ρευστότητα της οικονομίας σε μία πολύ δύσκολη συγκυρία και στηρίζοντας τις τοπικές κοινωνίες».

Περισσότερα Άρθρα...