augapasxa

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής του ΕΦΕΤ, κατά τη διενέργεια δειγματοληψιών βάσει του Έκτακτου Ελέγχου Ασφάλειας και Ποιότητας Τροφίμων που αφορούσε στις βαφές αυγών ενόψει του Πάσχα και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους, προέβη σε δειγματοληψία βαφών για αυγά.

Ελήφθη δείγμα χύδην φυσικής βαφής αυγών, ριζάρι, Radix Cut, με την ίδια εμπορική ονομασία, αριθμό παρτίδας LOT 11190 και ημερομηνία λήξης 31.12.2014. Το εν λόγω προϊόν προέρχεται από το Ιράν, διακινείται στην Ελλάδα από την εταιρεία Αλεξόπουλος Αλ. & ΣΙΑ Ο.Ε., που εδρεύει τέρμα Αγ. Μαρίνης 19300 στον Ασπρόπυργο και ελήφθη από την επιχείρηση Αφοι Παντ. Χατζηγεωργίου Ο.Ε., Ευριπίδου 37 Αθήνα.

Η συγκεκριμένη χρωστική χαρακτηρίστηκε ως ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗ & ΜΗ ΑΣΦΑΛΗΣ διότι προέρχεται από φυτό για το οποίο δεν υπάρχει ιστορικό ασφαλούς χρήσης ως τροφίμου και δεν συμπεριλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες χρωστικές για τη διακοσμητική χρώση των κελυφών των αυγών.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου του εν λόγω προϊόντος και η διαδικασία ελέγχου είναι σε εξέλιξη.

Ο οργανισμός καλεί τους καταναλωτές να μην χρησιμοποιήσουν τη βαφή αυτή για τον παραδοσιακό στολισμό των πασχαλινών αυγών.

zougla

dei timologaria

Ρυθμίσεις των ληξιπρόθεσμων λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος ακόμη και με 40 άτοκες δόσεις, κάνει η ΔΕΗ, η οποία ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμα διακανονισμών για τους ευάλωτους καταναλωτές και τα άτομα με μηχανική υποστήριξη.

Σύμφωνα με. την εταιρία με τους μέχρι σήμερα διακανονισμούς εξυπηρέτησε τα τελευταία δύο χρόνια περισσότερους από 1 εκατομμύριο συμπολίτες οι οποίες αδυνατούσαν να αντεπεξέλθουν στην έγκυρη καταβολή των οφειλών τους.

Η ΔΕΗ για το νέο πρόγραμμα διακανονισμών προχώρησε στο διαχωρισμό των καταναλωτών σε έξι κατηγορίες με βάση το βαθμό “συνέπειας” τους στις πληρωμές:
1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.

Έτσι, για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 άτοκες δόσεις των €50.

Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.
Δικαιούχοι είναι:
• Άτομα με Χαμηλό Εισόδημα: Άτομα που έχουν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 12.000€, προσαυξανόμενο κατά 50% στις περιπτώσεις όπου ο δικαιούχος κατοικεί μόνιμα σε νησί με πληθυσμό κάτω από 3.100 κατοίκους. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα προστατευόμενα τέκνα.

• Τρίτεκνοι: Άτομα με τρία τέκνα και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500€


• Μακροχρόνια ανέργοι: Άτομα που είναι άνεργοι για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 12.000€, προσαυξανόμενο κατά 50% στις περιπτώσεις όπου ο δικαιούχος κατοικεί μόνιμα σε νησί με πληθυσμό κάτω από 3.100 κατοίκους. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα προστατευόμενα τέκνα (δεν λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες για την περίοδο που προηγήθηκε της περιόδου ανεργίας).

• Άτομα με αναπηρία: Άτομα με αναπηρία 67% και άνω ή άτομα που τα βαρύνουν προστατευόμενα μέλη με αναπηρία 67% και άνω, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500€ .

• Άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης: Άτομα που έχει ανάγκη μηχανικής υποστήριξης με χρήση ιατρικών συσκευών, η οποία παρέχεται κατ' οίκον και είναι απαραίτητη για τη ζωή του ή άτομο που το βαρύνουν προστατευόμενα μέλη που έχουν ανάγκη ενεργοβόρας μηχανικής υποστήριξης, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 30.000€

Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ.

Κατά τους χειμερινούς (Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου, Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.

Η εξυπηρέτηση θα γίνεται προς το παρόν αποκλειστικά από τα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, ενώ πολύ σύντομα έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης.

Ethnos

Λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας: Στοιχεία -σοκ

Οι λαμπτήρες ενέργειας, οι οποίοι έχουν αντικαταστήσει τα τελευταία χρόνια τους λαμπτήρες πυρακτώσεως, είναι αδιαμφισβήτητα μία καινοτομία στο χώρο της φωταγώγησης και του ηλεκτρισμού.

Τα οφέλη από τη χρήση τους είναι τεράστια και σε ατομικό, αλλά και σε συλλογικό επίπεδο. Η τιμή αγοράς τους σε αναλογία με τη διάρκειά τους είναι πλέον κάτι παρά πάνω από ικανοποιητική. Η παγκόσμια εξοικονόμηση ενέργειας δε, ανέρχεται σε ποσοστά που έχουν βοηθήσει καταφανώς το περιβάλλον.

Οικολόγοι και ακτιβιστές έχουν δώσει κατά το παρελθόν μάχες με τα εργοστάσια παραγωγής των παλιών ενεργοβόρων λαμπτήρων και τελικά κατάφεραν βάσει οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης να τους αντικαταστήσουν.

Υπάρχουν όμως και κάποιες ιδιαιτερότητες για τις οποίες ελάχιστοι έχουν φροντίσει να ενημερώσουν τους καταναλωτές. Οι νέοι λαμπτήρες ενέργειας στηρίζουν τη λειτουργία τους σε μία ποσότητα υδράργυρου που εμπεριέχουν στο εσωτερικό τους. Όσο οι λάμπες αυτές λειτουργούν κανονικά είναι τελείως ακίνδυνες. Κανείς όμως δεν έχει ενημερώσει τους καταναλωτές για τους κινδύνους που ελλοχεύον σε περίπτωση που ένας λαμπτήρας ενέργειας σπάσει.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η ανακύκλωση των συγκεκριμένων λαμπτήρων είναι υποχρεωτική για όλους σύμφωνα με νόμο που έχει ψηφιστεί. Το σπάσιμο μίας τέτοιας λάμπας ισοδυναμεί με μία μικρή καταστροφή. Η εξάτμιση των 5 mg υδραργύρου που περιέχεται μέσα σε έναν λαμπτήρα, μπορεί να προκαλέσει από βλάβες στα μάτια και στο δέρμα, μέχρι χρόνια προβλήματα στο συκώτι και καρκινογενέσεις....

ourfile

deh

Ο δάκτυλος στα ρολόγια μέτρησης του ρεύματος είναι η «εκδίκηση» του απεγνωσμένου πολίτη στις αυξήσεις, αλλά και o μεγάλος «πονοκέφαλος» της ΔΕΗ.

Τα κρούσματα συνδρομητών που... πειράζουν τους μετρητές τους προκειμένου να καταγράφουν μικρότερη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και να απολαμβάνουν μειωμένους λογαριασμούς ολοένα και αυξάνονται.

Είναι χαρακτηριστικό πως το τελευταίο διάστημα τα συνεργεία της ΔΕΗ βρίσκονται καθημερινά μπροστά σε τέτοιου είδους φαινόμενα και δεν προλαβαίνουν να εντοπίζουν πειραγμένους μετρητές σε εκατοντάδες σπίτια, πολλά από τα οποία εμφανίζουν ακόμη και μηδαμινή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, με αποτέλεσμα να πληρώνουν ελάχιστα ή ακόμη και καθόλου χρήματα στη ΔΕΗ.

Το μέγεθος του τεράστιου προβλήματος καταγράφεται ξεκάθαρα στους αριθμούς καθώς από στοιχεία του Διαχειριστή Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας προκύπτει πως οι απώλειες για τη ΔΕΗ από 10 εκατομμύρια ευρώ που ήταν μέχρι πρότινος έχουν ξεπεράσει τα 40 εκατομμύρια ευρώ το 2012.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως οι "επιτήδειοι" δρουν ανενόχλητοι, καθώς γνωρίζουν πολύ καλά το νομικό κενό, σύμφωνα με το οποίο όσοι εντοπίζονται με τροποποιημένους μετρητές της ΔΕΗ δεν έχουν ποινικές ευθύνες και τη βγάζουν καθαρή πληρώνοντας μόνο ένα πρόστιμο.

Παράλληλα, οι ανιχνεύσεις πειραγμένων ρολογιών είναι πλέον πολύ δύσκολη υπόθεση, αφού πίσω από το κόλπο φαίνεται να εμπλέκονται εξειδικευμένοι ηλεκτρολόγοι, οι οποίοι γνωρίζουν καλά τη δουλειά και καταφέρνουν να «πειράξουν» τα ρολόγια με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εξαιρετικά δύσκολος ο εντοπισμός των παραβατών που κλέβουν τη ΔΕΗ.

troxaio nissan

Το Ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών προχθές ανακοίνωσε ότι ανακαλεί από όλες τις χώρες του κόσμου περισσότερα από τρία εκατομμύρια ελαττωματικά αυτοκίνητα Toyota, Nissan και Mazda που κατασκευάστηκαν την περίοδο 2000-2004, γιατί έχουν ελαττωματικούς αερόσακους.

Ένας νέος άνθρωπος από την Ερμιονίδα δεν πρόλαβε την ανάκληση. Έχασε τη ζωή του το 2005 γιατί, όπως καταγγέλλει ο πατέρας του, οι αερόσακοι δεν άνοιξαν κατά τη πρόσκρουση του αυτοκινήτου του.

Όπως καταγγέλλει ο Γιώργος Παπακώστας, πατέρας του θύματος, το 2005 σε μια βόλτα o 24χρονος τότε Μπάμπης έδωσε σε έναν φίλο του να οδηγήσει το αυτοκίνητο και εκείνος έκατσε στη θέση του συνοδηγού. Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια στροφή και το όχημα συγκρούστηκε σε έναν τοίχο.

«Οι αερόσακοι δεν άνοιξαν. Ούτε του οδηγού, ούτε του συνοδηγού. Το άλλο το παιδί τραυματίστηκε, ο γιος μου όμως, που ήταν και πολύ ψηλός, χτύπησε με το κεφάλι του στο παρμπρίζ και σκοτώθηκε ακαριαία».

Η εταιρεία που κατασκευάζει τους αερόσακους είναι η Takata Corporation. Ο Γιώργος Παπακώστας που διάβασε την είδηση της ανάκλησης, θυμήθηκε τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει από τον τόπο του δυστυχήματος. Τότε ο ίδιος είχε «ξηλώσει» το τιμόνι για να διαπιστώσει τι είχε συμβεί με τους αερόσακους. Πρώην πιλότος της πολιτικής αεροπορίας, εμπειρογνώμονας που διερεύνησε πολλά ατυχήματα μικρών αεροσκαφών, έχει, όπως μας λέει «έντονη παρατηρητικότητα και δυνατή μνήμη».

Θυμήθηκε λοιπόν το εξάρτημα από το οποίο ξεκινούσε η τοποθέτηση των αερόσακων. Αριστερά αναγράφεται το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας: «ΤΑΚΑΤΑ».

«Αν δεν διαπίστωναν το ελάττωμα με 12 χρονια καθυστέρηση, τώρα το παιδί μου θα ζούσε» μας λέει απαρηγόρητος.
Ο Γιώργος Παπακώστας νωρίς το πρωί επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων από την οποία ο γιος του είχε αγοράσει το ΙΧ.

«Μου είπαν να τους πάω την άδεια κυκλοφορίας για να τη στείλουν στην Ιαπωνία και να διερευνηθεί αν πρόκειται για κάποιο από τα ελαττωματικά μοντέλα. Νομίζω πως ο θάνατος του γιου μου επιβεβαιώνει με τον χειρότερο τρόπο ότι ακριβώς περί αυτού πρόκειται».

Δύο εταιρείες που εισήγαγαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη άγνωστες ποσότητες αλογίσιου κρέατος σε μορφή κατεψυγμένων μπαλών κιμά αναζητεί ο ΕΦΕΤ και η εισαγγελία Αθηνών σύμφωνα με πληροφορίες της Ελευθεροτυπίας.

Μάλιστα όταν οι αρχές προσπάθησαν να εντοπίσουν τις εταιρείες αποκαλύφθηκε - όπως λέει στην εφημερίδα στέλεχος του ΕΦΕΤ - ότι η μία διεύθυνση παρέπεμπε σε ένα... χωράφι και το άλλο σε μία πολυκατοικία που δεν είχε καμία σχέση με την εταιρεία.

Την ίδια στιγμή ο ΕΦΕΤ διενεργεί ελέγχους προς εξακρίβωση της ποσότητας του αλογίσιου κρέατος που έχουμε καταναλώσει. Σύμφωνα με τη Eurostat αυτή είναι 74.000 κιλά ωστόσο το ανωτέρω στέλεχος αναφέρει ότι στην πραγματικότητα έχει καταναλωθεί στην Ελλάδα δεκαπλάσια ποσότητα.

Σημειώνεται ότι το αλογίσιο κρέας είναι βρώσιμο και ιδιαίτερα θρεπτικό ενώ καταναλώνεται σε διάφορες περιοχές της ΕΕ, ωστόσο η παρανομία έγκειται στο να "βαφτίζεται" το αλογίσιο κρέας μοσχαρίσιο ή χοιρινό. Επίσης ενδέχεται να περιέχει βλαβερές ουσίες όταν δεν προορίζεται για βρώση.

"Το πρόβλημα δεν είναι ότι φάγαμε άλογο. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό" αναφέρει στην Ελευθεροτυπία ελεγκτής του ΕΦΕΤ προσθέτοντας: "Το θέμα είναι ότι το άλογο που εσύ μπορεί να κατανάλωσες και να καταναλώνεις ακόμη εν αγνοία σου, να περιέχει βλαβερές ουσίες. Υπάρχει θέμα ασφάλειας. Τα άλογα εμβολιάζονται γιατί παθαίνουν αρθρίτιδες. Με την κατανάλωση η ουσία εμβολιασμού περνά στον άνθρωπο".

Καταγγελίες στον Τύπο, ελληνικό και ξένο, που είναι σε γνώση της Εισαγγελίας, θεωρούν ως δεδομένο ότι η Ελλάδα υπήρξε σταθμός στη διανομή κρέατος αλόγων, χωρίς ακόμη να προσδιορίζεται η συνολική ποσότητα που καταναλώθηκε.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη υπήρξε κατάσχεση, σε ψυκτική αποθήκη εισαγωγικής εταιρίας στην Αθήνα, ποσότητας «ύποπτων» προϊόντων, ενώ δείγματα απεστάλησαν στο Γενικό Χημείο του κράτους, ώστε να εξακριβωθεί αν προκύπτει παρουσία DNA ιπποειδών.

Από τα πρώτα επίσημα στοιχεία που θα διαβιβαστούν στην Εισαγγελία, θα κριθούν και οι περαιτέρω ενέργειες που θα γίνουν σε ποινικό επίπεδο.

KTEO

Λόγω έλλειψης πόρων παραμένουν χωρίς πιστοποίηση, με αποτέλεσμα τα κρατικά ταμεία να χάνουν έσοδα 35-40 εκατ. ευρώ ετησίως

Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν για τεχνικό έλεγχο τα αυτοκίνητά τους χιλιάδες οδηγοί ΙΧ, πληρώνοντας τουλάχιστον 50% υψηλότερο παράβολο, καθώς τα δημόσια έχουν ουσιαστικά τεθεί εκτός λειτουργίας από τις αρχές Ιανουαρίου.

Αιτία; Η... συνήθης έλλειψη συνεννόησης ανάμεσα στο αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και στις εκλεγμένες περιφερειακές διοικήσεις, στις οποίες έχουν περάσει τα Κέντρα, χωρίς βεβαίως να συνοδεύονται από τους απαραίτητους πόρους. Μια «δυσλειτουργία» που θα κοστίσει στα κρατικά ταμεία, αφού από τα παράβολα εισπράττουν 35-40 εκατ. τον χρόνο. Στα δημόσια ΚΤΕΟ ο ιδιοκτήτης ΙΧ πληρώνει παράβολο 40 ευρώ, ενώ στα ιδιωτικά οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα και συνήθως χρεώνουν 65 ευρώ.

Με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών, που εκδόθηκε στις 28 Δεκεμβρίου 2012, δίνεται εξάμηνη παράταση σε όλα τα ΚΤΕΟ, αφορά όμως τα μηχανήματα και στην ουσία καλύπτει μόνον τις ιδιωτικές εγκαταστάσεις, αφού στις δημόσιες δεν έχει φροντίσει να δώσει πιστοποίηση.

Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο σε 18 περιφερειακούς νομούς, αφού πολλά ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν διαθέτουν εγκαταστάσεις για έλεγχο μεγάλων οχημάτων, όπως φορτηγά και λεωφορεία. Εκτός από τα θέματα οδικής ασφάλειας, υπάρχουν ανοιχτά ζητήματα οικονομικών εκκρεμοτήτων με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αφού τα περισσότερα δεν έχουν αποδώσει στο κράτος το 10% των εσόδων από τα παράβολα, όπως προβλέπει ο νόμος. Η υπόθεση ερευνάται από δικαστικές αρχές.

 

Είναι το «κερασάκι» σε μια υπόθεση που υπονομεύτηκε από την αρχή.

Σήμερα στη χώρα μας λειτουργούν 59 δημόσια ΚΤΕΟ, όπου εργάζονται περίπου 400 υπάλληλοι. Τα πέντε καλύπτουν την Αττική και λειτουργούν στον Χολαργό, την Ελευσίνα, τη Μάνδρα, τα Μέγαρα και την Ανάβυσσο, ενώ αυτό στον Μαραθώνα έμεινε τελικά στα χαρτιά.

Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τα πρώτα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είχαν θεσμοθετηθεί στις αρχές του 2004 και λειτούργησαν στο τέλος του ίδιου χρόνου. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, κορυφαίο διοικητικό στέλεχος, που είχε χειριστεί τον τότε νέο θεσμό, συνταξιοδοτήθηκε και προσλήφθηκε από μεγάλο όμιλο που δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα! Στις αρχές του 2009 δόθηκε το δικαίωμα στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ να κάνουν ελέγχους και σε μεγάλα οχήματα. Η ιστορία επαναλήφθηκε και υπηρεσιακό στέλεχος συνταξιοδοτήθηκε και εργάζεται σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ στενού συγγενικού του προσώπου!

Εναν χρόνο αργότερα, με υπουργική απόφαση, δόθηκε περιθώριο 18 μηνών για να γίνει διαπίστευση όλων των ΚΤΕΟ. Η υπόθεση δεν προχώρησε και τον Απρίλιο του 2012 ψηφίστηκε νόμος που προβλέπει απλή πιστοποίηση και μάλιστα μέσα σε οκτώ μήνες. Ακόμη και αν το Δημόσιο είχε τη βούληση να προχωρήσει σε τακτοποίηση των ΚΤΕΟ θα χρειαζόταν τουλάχιστον ένα εξάμηνο για τον διαγωνισμό εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων. Ετσι η υπόθεση αφέθηκε στην τύχη της και οι οδηγοί πληρώνουν τη «νύφη».

efsyn

Περισσότερα Άρθρα...