voice brabeio telikos

Το είπε και το έκανε η Μαρία Έλενα Κυριακού από την Κύπρο! Λίγο πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος, η μαμά τριών παιδιών από την Κύπρο είπε ότι θα φύγει με την κούπα και τελικά αυτό έκανε

Η Δέσποινα Βανδή πιο χαρούμενη από ποτέ, απολάμβανε την νίκη και καμάρωνε για την μαθήτριά της

Η συγκίνηση ήταν έκδηλη στον τελικό του The Voice με τα δάκρυα τόσο από τους παίκτες όσο και τους coaches να μην σταματούν. 

Το The Voice έφτασε στο τέλος του.

Ήταν μια πολύ ωραία βραδιά με τους παίκτες να ερμηνεύουν τα πρώτα δικά τους τραγούδια. Είπαν και τα κομμάτια που τραγούδησαν στις Blind Auditions και έκαναν τους coaches να γυρίσουν την καρέκλα τους.

Γυναικεία υπόθεση ο τίτλος του The Voice καθώς ο Λευτέρης Κιντάτος ήρθε τρίτος σε ψήφους και αποχώρησε, λίγη ώρα μετά την αποχώρηση της Αίμιλης Χαραλάμπους!

Ο φιναλίστ του Αντώνη Ρέμου ευχαρίστησε τον κόσμο για την υποστήριξη σε όλη την διάρκεια του talent show και είπε: «δεν στεναχωριέμαι καθόλου! Οι στιγμές που έζησα στο stage, πίσω από αυτό και έξω είναι τόσο μαγικές που δεν τις περίμενα σε καμία περίπτωση. Γνώρισα έναν άνθρωπο που ήταν δίπλα μου, ένα τεράστιο καλλιτέχνη, που με κοίταξε στα μάτια και μου είπε πέντε πράγματα, αντρίκια και σταράτα».

Ο Λευτέρης αγκάλιασε τον coach του, ο οποίος,  ανακοίνωσε νωρίτερα πως θα τον πάρει μαζί του σε συναυλία του στη Βαλτιμόρη.

Επιβλητική η εμφάνιση της Μαρίας Έλενας Κυριάκου στον τελικό του The Voice.

Το φόρεμά της μόνο κάλυπτε όλη την... σκηνή! Η παίκτρια της Δέσποινας Βανδή ερμήνευσε ένα τραγούδι που της έγραψε ο Δημήτρης Κοντόπουλος με τίτλο «Δυο εγωισμοί».

Η ερμηνεία της Μαρίας Έλενας ήταν πάρα πολύ καλή ενώ κάποια στιγμή η κάμερα έκανε κοντινό στην Δέσποινα Βανδή και ήταν φανερή η συγκίνηση στο πρόσωπό της αλλά και ότι καμάρωνε την παίκτριά της

 

 

eurovisio14 rise up

Προετοιμασίες πριν τον ημιτελικό της Eurovision...

Έχοντας κάνει αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση που θα παρουσιάσουν τη βραδιά της Eurovision, οι εκπρόσωποι της Ελλάδας, Freaky Fortune και Risky Kidd έκαναν τη δεύτερη πρόβα τους.

Οι σημαντικότερες αλλαγές που έγιναν ήταν ότι το τραμπολίνο πλέον είναι σε πρώτο πλάνο ενώ τα γραφικά στις οθόνες LED στο φόντο της σκηνής έχουν περισσότερα χρώματα από την πρώτη πρόβα.

Δείτε το βίντεο από τη δεύτερη πρόβα της ελληνικής αποστολής για το τραγούδι που θα μας εκπροσωπεί!

gaga

Και επίσημα λοιπόν η πιο φασαριόζα λαίδη της μουσικής (και του στιλ) έρχεται στη χώρα μας στις 19 Σεπτεμβρίου για μία και μοναδική συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο.

Η εκκεντρική σταρ επιβεβαίωσε την είδηση μέσα από το site της. Η Stefani Joanne Angelina Germanotta, όπως είναι το πραγματικό όνομά της, έγινε διάσημη με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Lady Gaga (βγαλμένο από το τραγούδι των Queen «Radio Ga-Ga»), έχει «κόψει» περισσότερα από 4.000.000 εισιτήρια σε προηγούμενες περιοδείες της, έχει πουλήσει 23.000.000 άλμπουμ παγκοσμίως και 80.000.000 singles, έχει βραβευτεί με πέντε Γκράμι και 14 MTV Video Music Awards. Αν μη τι άλλο, το στιλ της που προκαλεί την αστυνομία της μόδας σε κάθε της βήμα είναι ένας σημαντικός λόγος για να τη δει κάποιος από κοντά.

Το Lady Gaga’s artrave: the Artpop Ball θα επισκεφτεί τη χώρα μας, ενώ από την Παρασκευή 4 Απριλίου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να προμηθευτούν το εισιτήριό τους. «Οι πωλήσεις των εισιτηρίων της περιοδείας Lady Gaga’s artrave: the Artpop Ball στη Βόρεια Ευρώπη, την Ευρώπη και στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που πρέπει να προσθέσουμε νέες εμφανίσεις και σε άλλες χώρες ώστε να καλύψουμε την απίστευτη ζήτηση που υπάρχει από το κοινό» δήλωσε ο Arthur Fogel, πρόεδρος της Live Nation Entertainment, που μαζί με τη Lavris διοργανώνει αυτό το μοναδικό event. Χορηγός επικοινωνίας είναι ο Athens dj.

Η σκηνή που θα φιλοξενήσει το show Lady Gaga’s artrave: the Artpop ball και που η ερμηνεύτρια κουβαλάει μαζί της όπου κι αν πάει, είναι μοναδικά σχεδιασμένη για να φέρει τη Lady Gaga ακόμα πιο κοντά στους θαυμαστές της, ανεξάρτητα από το πού θα κάθονται. Οι διάδρομοι είναι κατασκευασμένοι από ημιδιαφανές υλικό, ξεκινούν από την κύρια σκηνή και φτάνουν στο κοινό, ενώ συνδέουν μεταξύ τους τις μικρότερες σκηνές που την πλαισιώνουν. Το κοινό έχει τη δυνατότητα να περπατά και να χορεύει κάτω από τους διαδρόμους αυτούς και επιπλέον μπορεί να παρακολουθεί το show και από μια εντελώς νέα οπτική γωνία. Η παγκόσμια περιοδεία γίνεται με αφορμή το ήδη πολλές φορές πλατινένιο νέο άλμπουμ «Artpop», το οποίο ανέβηκε στο Νο1 του Billboard 200 από την πρώτη κιόλας εβδομάδα κυκλοφορίας του.

Οσο γι' αυτούς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το μαγικό χαρτάκι που θα τους φέρει κοντά στο είδωλό τους, οι τιμές των εισιτηρίων αρχίζουν από τα 38,5 και φτάνουν στα 82,5 ευρώ.

Η τιμή εισιτηρίου στην αρένα είναι 49,5 ευρώ και, τέλος, θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός VIP εισιτηρίων στα 115,5 ευρώ και Golden Standing στα 104,5 ευρώ.

sommer

Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε ότι αγαπάει τον Άλιμο καθώς εκεί μεγάλωσε, αλλά και πως τον ενδιέφεραν πάντα τα κοινά καθώς, είναι άνθρωπος που «νοιάζεται για αυτά που μας συμβαίνουν».

Μιλώντας στην εφημερίδα «Παραπολιτικά», ο Κώστας Σόμμερ είπε ότι θέλει να δραστηριοποιηθεί ενεργά με τον Νίκο Τσαμπαρλή, ενώ εξέφρασε την πεποίθησή του ότι μπορούν να καταφέρουν να φέρουν τις απαραίτητες και επιτακτικές αλλαγές στο δήμο.

Μάλιστα, ερωτηθείς σχετικά με το εάν πιστεύει στην εκλογή του, απάντησε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κατέβαινε, αν δεν το πίστευε.

«Δεν το κάνω για χαβαλέ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

vardis antonis

Μάχη για να ξεπεράσει την ασθένεια που τον ταλαιπωρεί τους τελευταίους μήνες δίνει ο αγαπημένος συνθέτης και τραγουδιστής Αντώνης Βαρδής.

Ο Χρήστος Δείξιμος ετεροθαλής αδελφός του τραγουδοποιού μίλησε για την κατάσταση της υγείας του.

«Είμαστε αδέλφια από διαφορετικό πατέρα, αλλά την ίδια μάνα. Ο Αντώνης έχει βοηθήσει πολύ κόσμο. Είναι μια πάρα πολύ ιδιαίτερη καρδιά. Έχει πολλές ευαισθησίες. Έχει περάσει πολύ δύσκολα στη ζωή του. Μεγαλώσαμε μαζί με τον Αντώνη. Ήταν πολύ δύσκολα τα χρόνια εκείνα και πολύ περισσότερο για τον αδελφό μου. Εγώ δεν γεύτηκα δυσκολίες, γιατί είχα τον αδελφό μου, τον Αντώνη και με στήριξε. Ο Αντώνης με μεγάλωσε κυριολεκτικά, με έπλασε και με έκανε αυτό που είμαι σήμερα».

Στη συνέχεια, μίλησε και για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την υγεία του ο Αντώνης Βαρδής. «Επειδή είναι η δεύτερη δοκιμασία του αυτή, περίπου το '90 είχε πάλι ένα προβληματάκι, μόλις το έμαθα, είναι σαν να συμβαίνει σε μένα. Σίγουρα είναι κάτι που δεν ορίζει ο άνθρωπος. Είναι Θεού θέλημα οτιδήποτε μας έρχεται. Και θεωρώ ότι θα το ξεπεράσει, γιατί είναι πολύ δυνατός. Προσευχόμαστε όλοι για εκείνον και τη ζωή του. Χωρίς προσευχή, πίστη και σεβασμό σε αυτό που μας έφερε στη γη, δεν γίνεται τίποτα. Πιστεύω ότι θα το ξεπεράσει».

Ο Αντώνης Βαρδής εγχειρίστηκε στη Γερμανία και τώρα ακολουθεί ειδική θεραπεία. Όλοι στο περιβάλλον του πιστεύουν ότι θα βγει νικητής και από αυτή την περιπέτεια.

lakis pappas

Σε ηλικία 76 ετών έφυγε από τη ζωή ο Λάκης Παππάς. Ο τραγουδιστής των μπουάτ, όπως τον αποκαλούσαν γεννήθηκε το 1938 στην Πρέβεζα και έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1959.

Στην «Οδό Ονείρων» του Μάνου Χατζιδάκι άφησε το στίγμα του ενώ μεγάλη στιγμή του ήταν μεταξύ άλλων ο «Ματωμένος Γάμος» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα –πάλι σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι όπως και το «Παραμύθι χωρίς όνομα» σε στίχους του Ιάκωβου Καμπανέλλη.

Μεγάλη επιτυχία γνώρισαν τα τραγούδια του «Ο Έκτορας κι η Ανδρομάχη», «Έλα μαζί μου», «Μη κουραστείς να μ΄αγαπάς», «Ήταν καμάρι της Αυγής» και το «Πάει κι' αυτή η Κυριακή».

rouvas

Οσοι είχατε μείνει στον καλλιτέχνη Σάκη Ρουβά, είναι καιρός να τον γνωρίσετε και ως brand. Αναλυτικά ο τρόπος που υποστηρίζεται κάτι τέτοιο

Οκτώβριος 1991: Ένα όμορφο μελαχρινό αγόρι με μακριά μαλλιά από την Κέρκυρα ανεβαίνει στην σκηνή του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης, ερμηνεύει το τραγούδι «Πάρ’ τα» (την καρδιά και το μυαλό μου) και κατεβαίνει λίγα λεπτά από τη σκηνή έχοντας πάρει ο ίδιος το πρώτο βραβείο, την καρδιά και το μυαλό του κοινού και της μουσικής βιομηχανίας.

Για όσους πιστεύουν στους συμβολισμούς και στις συμπτώσεις, αυτή η πρώτη επιτυχία ακολουθεί τον Σάκη Ρουβά σε ό,τι κάνει 22 χρόνια τώρα.

Ο κορυφαίος σταρ που έβγαλε η Ελλάδα πέτυχε αθόρυβα να μεταμορφωθεί από pop idol των εφήβων σε ένα ισχυρό, αναγνωρίσιμο brand, που μπορεί χωρίς να το φωνάζει να περνάει το μήνυμα «Πάρ’τα», είτε αυτό είναι προσωπική καλλιτεχνική δουλειά, είτε εμπορική συνεργασία, είτε συνεργασία με κάποιο άλλο brand.

O Σάκης Ρουβάς είναι σήμερα ίσως από τα πιο γνωστούς καλλιτέχνες στην Ελλάδα και το μοναδικό πρόσωπο-brand που είναι τόσο ισχυρό. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας μετρήσεων Focus Bari, η αναγνωρισιμότητά του φθάνει στο 98%. Από τα ποιοτικά στοιχεία της ίδιας έρευνας μπορεί κανείς να συγκρατήσει ότι «χαρακτηρίζεται ως μοναδικό “multi brand”, συνδυάζοντας ένα ιδιαίτερο καλλιτεχνικό ταλέντο με την ασύγκριτη εμπορική αξία και το αυθεντικό star quality», ότι «πρεσβεύει διεθνείς καλλιτεχνικές αξίες και standards, έχοντας απαράμιλλη επιρροή στον κόσμο που τον παρακολουθεί» και, τέλος, ότι «του αναγνωρίζεται η μοναδικότητα στο είδος του και η διαχρονικότητα της επιτυχίας του τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό».

Οι άνθρωποι της Google πέρυσι τον Φεβρουάριο εκτίμησαν αυτό το «multi brand», το οποίο παρουσίασαν στο συνέδριό τους για την τόνωση του ελληνικού τουρισμού, το Google Travel Forum, ως case study. Στο ίδιο συνέδριο ο Πίτερ Οικονομίδης, ο Έλληνας brand strategist, ανέλυσε τον μοναδικό τρόπο που ο Σάκης αξιοποιεί τις δυνατότητες των online εργαλείων ώστε να προβάλει τη δουλειά και τη δράση του διεθνώς, προτρέποντας τη χώρα μας να κάνει το ίδιο. Και μια και κάναμε κουβέντα για online εργαλεία, καλό είναι να πούμε επιγραμματικά ότι η επίσημη σελίδα του στο Facebook έχει 410.000 φίλους, ετερόκλητους μεταξύ τους ηλικιακά και ως χαρακτήρες -κάτι που έπεισε και εμένα για το πόσο αποδεκτό είναι το brand Sakis- 250.000 followers στο Twitter, ενώ 34.000 χρήστες στο Ιnstagram παρακολουθούν τις φωτογραφίες του.

Με τέτοιες συστάσεις και ένα τόσο πλούσιο «βιογραφικό», ο Σάκης θα μπορούσε, αν ήθελε, να συνεχίσει την καριέρα του πέρα από το τραγούδι, το performance, τον κινηματογράφο, το θέατρο και την τηλεόραση, σε οποιαδήποτε θέση εμπορικού τμήματος μεγάλης επιχείρησης επιθυμούσε. Αυτό μας το διαβεβαίωσαν με τον καλύτερο τρόπο δύο εκπρόσωποι εταιρειών που συνεργάστηκαν μαζί του σε επίπεδο προώθησης των προϊόντων τους, το Group Sarantis και η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι (στον τομέα των παγωτών).

Η Μάρα Βώκου, marketing manager στον Όμιλο Σαράντη, κάνει λόγο για την εξαιρετική συνεργασία που είχε η εταιρεία με τον Σάκη Ρουβά τη χρονική περίοδο 2004-2005, με την αφορμή της υποστήριξης του B.U., του Νο 1 γυναικείου αρώματος (eau de toilette) στην ελληνική αγορά ευρείας διανομής (πηγή: AC Nielsen Market Track Data MAT February 2005 & Scan Track Data MAT September 2013).

Όπως μας εξηγεί, «το BU είναι ένα ιστορικό brand, δημιούργημα της εταιρείας Σαράντη, με αρώματα γαλλικής προέλευσης, το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1996. Απευθύνεται σε κορίτσια 15-25 ετών, αυθόρμητα, με αυτοπεποίθηση, γεμάτα ενέργεια, γεμάτα ζωή, που απολαμβάνουν να είναι ο εαυτός τους κάθε στιγμή».

Αυτό το brand εμπιστεύθηκε η εταιρεία Σαράντης στον Σάκη Ρουβά και του ζήτησε να πρωταγωνιστήσει στη νέα διαφήμιση του B.U., που έκλεψε τις καρδιές των κοριτσιών και τις εντυπώσεις του κοινού, όταν πρωτοεμφανίστηκε, στα τέλη του 2004. Η Μάρα Βώκου θυμάται «ότι, πέρα από την εντυπωσιακή παρουσία του Σάκη Ρουβά στο διαφημιστικό και τον επαγγελματισμό του καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας του με την ομάδα Σαράντη, αξίζει να αναφερθούμε και στην πρωτοποριακή τότε ιδέα, όπου ένας άνδρας διαφημίζει γυναικείο άρωμα, γεγονός που καταδεικνύει την απήχησή του, η οποία οδήγησε στην επιτυχία το συγκεκριμένο εγχείρημα, με μετρήσιμα αποτελέσματα: Oι αγορές σε όγκο από τον τελικό καταναλωτή του Β.U. αυξήθηκαν κατά 16% και του B.U. Deo Spray κατά 56% (πηγή: AC Nielsen Market Track Data MAT February 2005). H επιτυχία αυτή συνεχίστηκε και μέσα στο 2005, οπότε οι αγορές αυξήθηκαν κατά 16% και 20% αντίστοιχα (πηγή: AC Nielsen Market Track Data MAT February 2006)».

 

Στο ίδιο κλίμα και ο Δημήτρης Χατζηγιάννης, marketing manager της Κρι Κρι, της μεγάλης ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, που ανταγωνίζεται στον τομέα του παγωτού πολυεθνικούς κολοσσούς, όπως η Nestle και η Unilever (ΕΒΓΑ, Algida). Θέλοντας να διαφοροποιηθεί από τις κλασικές καμπάνιες παγωτών που επικεντρώνονται στα προϊόντα, αποτόλμησε πριν από λίγα χρόνια να τα συνδέσει με ένα διάσημο πρόσωπο, αυτό του Σάκη Ρουβά.

Ο Δημήτρης Χατζηγιάννης έχει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις από εκείνη τη συνεργασία. «Η συνεργασία μας με τον Σάκη Ρουβά για την καμπάνια των παγωτών Κρι Κρι το 2009 και το 2010 απέδωσε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το brand μας. Δημιουργήσαμε μια καμπάνια σύμφωνη και με τα values του Σάκη, που αναδείκνυε την ομορφιά, την αμεσότητα και τη δύναμη της επικοινωνίας με το κοινό. Αποκτήσαμε άμεσα πολύ μεγάλη αναγνωρισιμότητα σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο πύραυλος Rodeo, τον οποίο κρατούσε ο Σάκης στη διαφημιστική ταινία, έγινε το best-seller μας, τα σημεία πώλησης δέχθηκαν με ενθουσιασμό τη συνεργασία και εμπορικά ενισχύσαμε το μερίδιό μας».

To brand Sakis αναγνωρίζεται ιδιαίτερα και από διεθνή mega brands που έχουν επανειλημμένα συνεργαστεί μαζί του. Το fan club του θα θυμάται ότι η πρώτη του διαφημιστική του απόπειρα ήταν το 2000 με την Pepsi, μια συνεργασία που επανήλθε στο προσκήνιο το 2011, ενώ ακόμη ένα σήμα του ομίλου της Pepsico, τα σνακ Lay’s, τον επέλεξαν φέτος προκειμένου να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια τους, με το πρόσωπο του Σάκη να ταξιδεύει μέσω της τηλεοπτικής διαφήμισης σε έξι χώρες. Αντίστοιχα, η Vodafone υπέγραψε μαζί του συμβόλαιο συνεργασίας το 2003, το οποίο, ικανοποιημένη από την πορεία της συνεργασίας τους, ανανέωσε το 2006.

Το Fortune συνομίλησε και με τους ανθρώπους της Progressive, της εταιρείας που έχει το managment και εκπροσωπεί τον καλλιτέχνη και στις εμπορικές του συνεργασίες. Όπως μας εξηγεί ο Κωνσταντίνος Καφίρης, ο άνθρωπος που δημιούργησε την Progressive και δίνει την τελική έγκριση για όλες τις συνεργασίες του, «ο Σάκης Ρουβάς αποτελεί κατηγορία “super brand”. Έχει δημιουργηθεί το δικό του super brand, με μοναδική οντότητα και συνεχή εξέλιξη, ενώ οι έρευνες έχουν καταγράψει ότι το brand του είναι πάντα στη κορυφή του βαρόμετρου φήμης. Γι’ αυτό διεθνείς και εγχώριες εταιρείες τον επιλέγουν για την υψηλή αξία του, την αγοραστική δύναμη και τη συνέπειά του».

Στελέχη της Progressive που χειρίζονται τον λογαριασμό του Σάκη μας εξηγούν διαδικαστικές λεπτομέρειες, όπως ότι η προσέγγιση γίνεται κυρίως από τους πελάτες. Παράλληλα, η Progressive έχει στα χέρια της έρευνες που δείχνουν την πιθανή υψηλή αποτελεσματικότητα που θα έχει ο πελάτης σε συγκεκριμένα κοινά, μέσω της σύνδεσής του με τον Σάκη. Οι προτάσεις που δεν συνάδουν με τη στρατηγική και τις αξίες του brand Sakis απορρίπτονται.

«Αν τα brands είναι διεθνή, τότε είναι αναγκαία και η έγκριση του εξωτερικού, σύμφωνα με τα διεθνή guidelines, όπως είχε γίνει και στη συνεργασία με την Trident και τη Lay’s. Σχετικά με την Trident, η σύνδεση με ambassador και η δημιουργία ενός προϊόντος ταυτισμένου και υπογεγραμμένου από ένα πρόσωπο έγιναν για πρώτη φορά για την Kraft Foods σε διεθνές επίπεδο, οπότε και η ελληνική ομάδα χρειάστηκε να παρουσιάσει το project Trident Senses by Sakis Rouvas για τελική έγκριση στα κεντρικά του επιχειρηματικού κολοσσού Kraft Foods», αναφέρει ο Κωνσταντίνος Καφίρης.

Τέλος, όπως επισημαίνει, «αξίζει να σημειωθεί ότι τρεις καμπάνιες Argoodaki της Goody’s, η συνεργασία με τον ΟΠΑΠ, αυτή με την Adidas για την Εθνική Ελλάδος, η Trident Senses με ambassador τον Σάκη Ρουβά και το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης “Συμμετοχή“ είχαν και έχουν ξεκάθαρο κοινωνικό χαρακτήρα. Οι περισσότερες από αυτές ενίσχυσαν τον “Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ”, στον οποίο ο Σάκης Ρουβάς είναι Αγγελιοφόρος».

Σε όλες τις συνεργασίες την τελευταία κουβέντα την έχει ο ίδιος ο Σάκης. Έτσι και σε αυτό το ρεπορτάζ.Όπως ο ίδιος μας είπε, «τιμώ όλες μου τις εμπορικές συνεργασίες, γιατί είναι με brands που εκτιμώ. Πιστεύω σε ολοκληρωμένα partnerships και όχι σε σύντομες και μεμονωμένες χορηγικές συνεργασίες. Περισσότερο απ’ όλα χαίρομαι που μέσω πολλών από αυτά τα projects πέρασα το μήνυμα της καθημερινής, αλλά ουσιαστικής προσφοράς και βοηθήσαμε έμπρακτα παιδιά που έχουν ανάγκη».

Sakis Cobranding:

2000-2001 - H Pepsico, η εταιρεία αναψυκτικών που στήριξε παγκοσμίως την επικοινωνιακή της πολιτική σε σταρ, πραγματοποιεί σε επίπεδο καμπάνιας και συναυλιών (Pepsi Tour 2001) την πρώτη της συνεργασία στην Ελλάδα με τον Σάκη Ρουβά.

2003 - Υπογράφεται συμβόλαιο με τη Vodafone. H εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στηρίζει τον καλλιτέχνη στην πρώτη του προσπάθεια στη Eurovision.

2004 - Συνεργασία με το Group Sarantis για την προώθηση του B.U.

2006 – Ανανέωση συνεργασίας με τη Vodafone.

2007 - Βγαίνει στον αέρα το διαφημιστικό spot του ΟΠΑΠ για την εθελοντική αιμοδοσία, με πρωταγωνιστή τον καλλιτέχνη.

β- Τον Οκτώβριο υπογράφει χορηγικό συμβόλαιο με την Trident. •Τον Δεκέμβριο ανακηρύσσεται «Αγγελιοφόρος του συλλόγου Ελπίδα» και για τις τρεις επόμενες χρονιές πρωταγωνιστεί στις σχετικές καμπάνιες (Goody’s-Argoodaki).

2009 - Η Trident είναι χορηγός στο δεύτερο πρωταγωνιστικό του ρόλο στην ανεξάρτητη αμερικανική ταινία «Στα άκρα». 2010 •Δημιουργεί τη συλλογή ρούχων Sakis Rouvas Collection για λογαριασμό των Sprider Stores. •Είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας των παγωτών Κρι Κρι.

2011 - Η Trident, για πρώτη φορά, δημιουργεί μια νέα γεύση τσίχλας, που φέρει την υπογραφή και την εικόνα ενός καλλιτέχνη. • Συνεργασία με τη ΦΑΓΕ στη διαφήμιση της «Αγελαδίτσας»

2012 - Στις 10 Φεβρουαρίου ο Σάκης, μέσα από διεθνές app της Heineken Serenate, αφιέρωσε ένα τραγούδι αποκλειστικά για τους fans του. •Συνεργασία με την Adidas στην παρουσίαση της νέας φανέλας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου.

2013 - Συνδέει αφιλοκερδώς το πρόσωπό του με την καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης «Συμμετοχή» της εταιρείας Χαραλαμπίδης-Κρίστης στην Κύπρο.

news 247

Περισσότερα Άρθρα...