Η Emmy Storms είναι μόλις 25 χρονών και θεωρείται από τις καλύτερες βιολονίστριες.

Γεννημένη στις 22 Δεκεμβρίου του 1988, ξεκίνησε μαθήματα από τα πέντε της χρόνια ενώ στα οκτώ φοιτούσε στο Royal School of Music της Χάγης.

Από το 2005 άρχισε να διακρίνεται σε διαγωνισμούς της πατρίδας της και γρήγορα ήρθε η διεθνής αναγνώριση.

Στο βίντεο τη βλέπουμε να ολοκληρώνει μία συναυλία της στο Ρότερνταμ τον Φεβρουάριο του 2012 με το Tsigane (η Τσιγγάνα) του Μωρίς Ραβέλ, και αμέσως μετά η Storm σολάρει «Τα Ωραία του Τσιτσάνη» και αποθεώνεται. 

Η σπουδαία πρωταγωνίστρια ηθοποιός Αντιγόνη Βαλάκου «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών, χθες το πρωί, ύστερα από νοσηλεία μίας εβδομάδας στον Ευαγγελισμό.

Η Αντιγόνη Βαλάκου γεννήθηκε το 1930 στην Καβάλα. Στις δύο τελευταίες γυμνασιακές τάξεις φοίτησε παράλληλα στο Θεατρικό Σπουδαστήριο του Βασίλη Ρώτα. Ταυτόχρονα εμφανίστηκε στη σκηνή με τον θίασο του Ρεαλιστικού Θεάτρου του Αιμίλιου Βεάκη (1946) στο έργο «Νυφιάτικο τραγούδι» του Περγιάλη ως Τριανταφυλλιά. Συνεργάστηκε με τον θίασο της Κατερίνας και αργότερα με τον θίασο Μανωλίδου - Αρώνη - Χατζίσκου, όπου και διακρίθηκε ως ενζενί.

Συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο, όπου έπαιξε αρκετούς πρωτεύοντες ρόλους, ενώ το 1955, στο Θέατρο Εθνικού Κήπου, υποδύθηκε την Οφηλία στον «Αμλετ» του Σαίξπηρ. Συνέχισε τις θεατρικές επιτυχίες της ως Μαίρη Γουόρεν στη «Δοκιμασία» του Αρθουρ Μίλερ, στα «Στρατηγήματα εραστών» και ως Ισμήνη στην Αντιγόνη του Σοφοκλή. Υπήρξε πρωταγωνίστρια του θιάσου Κώστα Μουσούρη, διακρινόμενη ως Αννα Φρανκ στο ομώνυμο έργο.

Ελαβε μέρος και σε πολλές ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες, όπως «Οι ουρανοί είναι δικοί μας», «Ο δρόμος με τις ακακίες», «Γκόλφω», «Αθώα ή ένοχη;». Τιμήθηκε με το θεατρικό έπαθλο Μαρίκα Κοτοπούλη, ενώ για αρκετά χρόνια υπήρξε καθηγήτρια της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Τελευταία της εμφάνιση ήταν στο θέατρο Αγγέλων βήμα το 2011, όπου υποδύθηκε τη «Μαντάμ Φλο» του Στίβεν Τεμπερλέι, σε σκηνοθεσία Γιώργου Καραμίχου.

espresso

Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 87 ετών άφησε την Τετάρτη ο γνωστός σκηνοθέτης και σεναριογράφος Νίκος Φώσκολος. Η κηδεία του θα τελεστεί την Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, στις 14.30 το μεσημέρι, στο Κοιμητήριο της Ηλιούπολης.

Στη δεκαετία του 1960 ξεκινά ως θεατρικός συγγραφέας και κριτικός συγγράφοντας περισσότερα από 10 θεατρικά έργα και πολλά ραδιοφωνικά. Στη συνέχεια μετακινείται στον κινηματογράφο όπου και σεναριογραφεί περισσότερες από 70 ταινίες, κυρίως με τη Φίνος Φιλμ.

Το 1971 ασχολείται με επιτυχία με την τηλεόραση, με την ιστορική τηλεοπτική σειρά «Άγνωστος Πόλεμος», ένα από τα μεγαλύτερα χιτ της εποχής -και της χουντικής ΥΕΝΕΔ, ειδικότερα.

Μετά το 1991 οπότε κάνει την εμφάνισή της η ιδιωτική τηλεόραση, συγγράφει τη τηλεοπτική σειρά «Λάμψη» της οποίας η προβολή κράτησε 14 (1991 - 2005) χρόνια, κάνοντας 3457 επεισόδια στο σύνολο.

Το 1993 έγραψε τη δεύτερη τηλεοπτική σειρά του, το “Καλημέρα Ζωή” της οποίας η προβολή κράτησε 13 (1993 - 2006) χρόνια κάνοντας 3179 επεισόδια στο σύνολο.

Έχει λάβει τρία βραβεία και ένα κρατικό Βραβείο Σεναρίου για την ταινία «Κοντσέρτο για πολυβόλα» (1968).

Από τις ταινίες του έχουν βραβευθεί επίσης: «Οι αδίστακτοι», «Πυρετός στην άσφαλτο» και «Κοινωνία ώρα μηδέν», ενώ η ταινία «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο» του Βασίλη Γεωργιάδη, της οποίας έγραψε το σενάριο, προτάθηκε από την Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών για Όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας (1965)...

enet

Εφυγε από τη ζωή ο Φάνης Κούρκουλος, ο γοητευτικός και ταλαντούχος χορευτής της δεκαετίας του '80, που είχε συνδέσει το όνομά του σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο με τη Μαρινέλλα.

Ο 57χρονος άντρας, που περνούσε δύσκολα τα τελευταία χρόνια της ζωής του, χτυπήθηκε από βαρύ εγκεφαλικό, το οποίο στάθηκε μοιραίο για τη ζωή του. Η κηδεία του έγινε σήμερα στις 11.00 από το Γ' Νεκροταφείο.

Πριν από περίπου δεκαπέντε μέρες ο Φάνης Κούρκουλος εισήχθη στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση. Η είδηση του σοβαρού προβλήματος υγείας του συγκλόνισε παλιούς φίλους και συνεργάτες του από την εποχή που ο χορευτής και μετέπειτα επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων έγραφε τη δική του ιστορία στην εγχώρια σοουμπίζ. Το τηλεφωνικό κέντρο της «Espresso» την ημέρα που η εφημερίδα μας κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τη μεγάλη περιπέτεια υγείας του κατακλύστηκε από ανθρώπους που ήθελαν να μάθουν νέα του, αλλά και να τον επισκεφθούν στο νοσοκομείο.

Θα πρέπει να πούμε ότι ο Φάνης Κούρκουλος ανέβηκε μεγάλο Γολγοθά, καθώς αντιμετώπιζε έντονο πρόβλημα επιβίωσης. Ο επιχειρηματίας Κώστας Αναγνωστάκος και οι τραγουδιστές Δημήτρης Νεζερίτης και Σταύρος Λιβυκός ήταν από τα λίγα άτομα που τον στήριξαν με κάθε τρόπο.

«Η αλήθεια είναι πως ο Φάνης περνούσε πολύ μεγάλες στενοχώριες και κάποιοι κάναμε αυτό που θα έκανε ο καθένας, όταν ένας καλός φίλος του τα βγάζει πέρα πολύ δύσκολα. Αλλωστε ήταν ένας ευγενικός άνθρωπος, δεν ζητούσε ποτέ τίποτα» λέει στην «Espresso» o κ. Αναγνωστάκος, ο οποίος την περασμένη άνοιξη βρέθηκε μαζί με τον πάλαι ποτέ χορευτή στο θέατρο Παλλάς για να δει το μιούζικαλ «Chicago», στο οποίο ο μεγάλο έρωτας των νεανικών του χρόνων, η Μαρινέλλα, κρατούσε έναν χαρακτηριστικό ρόλο.

«Μετά το φινάλε του έργου ο Φάνης είχε στα παρασκήνια μια πολύ εγκάρδια συνάντηση με τη Μαρινέλλα» θυμάται ο ίδιος. «Είπανε τα δικά τους, για το τι κάνουν και οι δύο σήμερα, για την προσωπική τους ζωή, αλλά ο Φάνης δεν της έδωσε να καταλάβει το παραμικρό για τις μεγάλες δυσκολίες που περνούσε τον τελευταίο χρόνο».

Τα μπαλέτα στη δεκαετία του '70 και το σινεμά

Ο Φάνης Κούρκουλος μπήκε στον καλλιτεχνικό χώρο στα τέλη της δεκαετίας του '70 ως μέλος μπαλέτων σε νυχτερινά κέντρα. Από το 1980 έκανε κάποιες εμφανίσεις σε κινηματογραφικές ταινίες, όπως στο «Οταν οι ρόδες χορεύουν» του Γιάννη Δαλιανίδη, με τον Σταμάτη Γαρδέλη και τη Βάσια Παναγοπούλου. Η συνεργασία του με τη Μαρινέλλα το 1983 στον Διογένη τον έφερε στο προσκήνιο. Τότε ήταν γνωστός ως «ο νεαρός άντρας που έχει κλέψει την καρδιά της δημοφιλούς τραγουδίστριας». Το ειδύλλιό τους διήρκεσε περίπου πέντε χρόνια.

Το 1985 ο Φάνης Κούρκουλος πέρασε στον τομέα των επιχειρήσεων νυχτερινών κέντρων, ανοίγοντας -μαζί με τον Σαράντη Παπαχριστόπουλο- το περίφημο «Lady M» στην οδό Φιλελλήνων. Λέγεται ότι το όνομά του παρέπεμπε στη μεγάλη αγάπη του, που δεν ήταν άλλη από τη Μαρινέλλα. Στη συνέχεια πηγαίνει στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Κέρκυρα, όπου ανοίγει διάφορα νυχτερινά μαγαζιά, αντιμετωπίζοντας όμως κάποια στιγμή μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Επειτα γίνεται μετρ σε διάφορα κέντρα διασκέδασης στην περιφέρεια και στην Αθήνα. Από τον γάμο του απέκτησε έναν -22χρονο σήμερα- γιο.

espresso

 

 

Σε ηλικία 74 ετών απεβίωσε την Κυριακή ο θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, παραγωγός του ραδιοφώνου και δημοσιογράφος Γιάννης Καλαμίτσης. 

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά τα αίτια θανάτου του. 

Σύντομο βιογραφικό του Γιάννη Καλαμίτση

Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 31 Οκτωβρίου του 1939 και ακολούθησε, αρχικά, το επάγγελμα του πατέρα του που ήταν έμπορος υφασμάτων και γυναικείων ενδυμάτων. Ξεκίνησε να σπουδάζει αρχιτεκτονική στον Καναδά αλλά εγκατέλειψε τον κλάδο. Έκανε διάφορες εργασίες στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Συνεργάστηκε με πολύ γνωστούς καλλιτέχνες και έγραψε επιθεωρήσεις και στίχους που είχαν μεγάλη επιτυχία. Ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με το ποδόσφαιρο (δήλωνε φίλος της Προοδευτικής), τη ζωγραφική, την οινοποιία και την ξυλουργική.

Διατηρούσε από το 1990 πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή (06:00 με 08:00) με τίτλο «Πρωινές χειρηλασίες» με μεγάλη ακροαματικότητα (αρχικά στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, από το φθινόπωρο του 2006 στην ΝΕΤ 105,8 και από 12/1/2009 στον REAL FM. Στην εκπομπή του ενσωμάτωνε στοιχεία επιθεωρησιακά (με μια εμπνευσμένη και κοινώς αποδεκτή ελευθεροστομία) γράφοντας καθημερινώς καινούριες σκωπτικές παρλάτες και τραγούδια (ανάλογα με την επικαιρότητα).

Από τις 8 Νοεμβρίου 2008 παρουσιάζει, μαζί με το γεωπόνο Χρήστο Μαρλαντή, την εκπομπή οικολογικού ενδιαφέροντος «Μην πατάτε το πράσινο», στην ΕΡΤ-1, με θέμα τα φυτά.

Ο Γιάννης Καλαμίτσης έγραψε πάνω από 400 τραγούδια, μερικά από τα οποία θεωρούνται στιχουργικά διαμάντια του ελληνικού ρεπερτορίου («Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι», «Θα σ' αγαπώ», «Χώμα Ελληνικό» κτλ). Κάποια εξ' αυτών έχουν μελοποιηθεί από γνωστούς συνθέτες (Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Σπανός, Θανάσης Γκαϊφύλλιας, Χρήστος Νικολόπουλος, Κώστας Τουρνάς, Χρήστος Δάντης).

«Έντονα δυσαρεστημένος με τη διοίκηση του MEGA εμφανίζεται εσχάτως ο Γιάννης Πρετεντέρης, καθώς η επανεμφάνιση του Νίκου Χατζηνικολάου και η εκπομπή του στο Star του αφαίρεσαν -μέχρι... νεωτέρας τουλάχιστον- την πρωτοκαθεδρία στην τηλεθέαση που απολάμβανε τα βράδια της Δευτέρας (στις δυο πρώτες κόντρες, η εκπομπή "Στον ενικό" βρέθηκε μπροστά με μεγάλη διαφορά).

Ο δημοσιογράφος εκφράζει σοβαρότατα παράπονα για τους χειρισμούς της διεύθυνσης Επικοινωνίας του Μεγάλου Καναλιού, θεωρώντας πως η εκπομπή δεν είχε επαρκή επικοινωνιακή στήριξη, κυρίως σε ό,τι αφορά την προώθηση της μέσω του Τύπου.

Την ίδια στιγμή, αισθάνεται οτι τον "άδειασε" και η Διεύθυνση Προγράμματος, η οποία απέρριψε την πρόταση του να ξεκινά η "Ανατροπή" είτε την ίδια ώρα με την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, είτε λίγα λεπτά νωρίτερα, προκειμένου να εξασφαλίζει handicap τηλεθέασης.

Ωστόσο, ο Γιάννης Πρετεντέρης βγαίνει στους τηλεοπτικούς δέκτες 10 λεπτά αργότερα από τον γνωστό άνκορμαν, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να κερδίζει σημαντικά μέτρα τηλεοπτικής κούρσας.

Στο μεταξύ, με βάση τα όσα ακούγονται στη Μεσογείων, η ανάγκη για ένα πιο "φλογερό" πάνελ καλεσμένων στην "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη είναι πολύ πιθανό να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του δημοσιογράφου με την Κουμουνδούρου.»

Μάλιστα λέγεται ότι ο Γιάννης Πρετεντέρης έκανε παράπονα στο αρμόδιο τμήμα δημοσίων σχέσεων του καναλιού γιατί δεν προβάλλεται από τα μέσα του διαδικτύου.

Προφανώς ξεχνάει ο κ. Πρετεντέρης ότι πρώτο το MEGA είναι αυτό που αγνοεί συστηματικά το διαδίκτυο επιδεικνύοντας απίστευτη αλαζονεία!

Αυτά πληρώνονται…

 

La crise: Το τραγούδι που κάνει θραύση στην Ελλάδα

Στην επιτυχία που, όπως σημειώνει, γνωρίζει στην Ελλάδα το βελγικό τραγούδι «La crise» αναφέρεται σημερινό ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στις καλλιτεχνικές στήλες της ολλανδόφωνης βελγικής εφημερίδας De Morgen υπό τον τίτλο «Η κρίση δίνει την ευκαιρία στον Daan να γίνει γνωστός στην Ελλάδα».

Όπως σημειώνεται, το τελευταίο γαλλόφωνο single του δημοφιλούς φλαμανδού τραγουδιστή Daan μιλά για την κρίση που μαστίζει όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το βασικό μήνυμα του τραγουδιού είναι οι άνθρωποι να μην αποδέχονται τυφλά την κρίση και να υποφέρουν από αυτήν, αλλά να κρατάνε το κεφάλι τους ψηλά, ακόμη και αν χρειάζεται κάποια εξέγερση, σε όλα τα επίπεδα. Ο τραγουδιστής αναζητεί στην Ελλάδα κάποιον που θα μπορούσε να τραγουδήσει το «La Crise» και να ηχογραφήσει μία προσαρμοσμένη εκδοχή εκεί.

Εξάλλου, επισημαίνεται ότι λόγω της συμμετοχής τού ελληνικής καταγωγής μπασίστα Μ. Χατζηγεωργίου, η μουσική εκτέλεση του τραγουδιού παρουσιάζει επιρροές από δύο «αρχετυπικά» ελληνικά μουσικά όργανα, τον μπαγλαμά και το μπουζούκι.

Επίσης, σημειώνεται ότι το εν λόγω τραγούδι ανακάλυψε ένας dj της Θεσσαλονίκης και το αναμετάδωσε από μουσικό σταθμό της πόλης, με αποτέλεσμα να γίνει ευρύτερα γνωστό στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η επιτυχία του τραγουδιού στην Ελλάδα δεν οφείλεται μόνο στο θέμα του, αλλά και σε συγκεκριμένες παραδόσεις και πολιτισμικά χαρακτηριστικά, στα οποία παραπέμπει. Ειδικότερα, τονίζεται ότι εκτός από τη χρήση ελληνικών μουσικών οργάνων που παραπέμπουν στην παράδοση του ρεμπέτικου, το σπάσιμο πιάτων στο οποίο επιδίδεται ο τραγουδιστής στο συνοδευτικό βιντεοκλίπ, δημιουργεί στους Έλληνες μία ατμόσφαιρα οικειότητας. Ωστόσο, παρατηρεί ο ορθογράφος, ο τραγουδιστής έχει απόλυτη επίγνωση ότι η εν λόγω συνήθεια δεν είναι, πλέον, τόσο διαδεδομένη και ανήκει στο παρελθόν.

Περισσότερα Άρθρα...