barkoulis syzygos

Με μια συγκινητική ανάρτηση στο facebook η Μαρία Μπάρκουλη αποχαιρέτησε τον αγαπημένο της σύζυγο Ανδρέα Μπάρκουλη, που πέθανε σήμερα σε ηλικία 80 ετών.

«Καλό ταξίδι αγάπη μου....καλή αντάμωση ψυχή μου....έφυγες μέσα στο φως....μέσα στην αγάπη...χάιδεψες το χέρι του αδελφού σου....τέσσερις ανάσες.....και....ΤΕΛΟΣ».

Ο Ανδρέας Μπάρκουλης, έφυγε σήμερα από τη ζωή στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα», λίγες ημέρες αφότου είχε κλείσει τα 80 του χρόνια. Ο αγαπημένος ηθοποιός, γνωστός και από το σλόγκαν «Κορίτσια ο Μπάρκουλης», έφυγε έπειτα από μακρά νοσηλεία, αντιμετωπίζοντας τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα υγείας με εισαγωγές σε νοσοκομεία.

Χθες το βράδυ η υγεία του επιδεινώθηκε ενώ πριν λίγες μέρες είχε βγει από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου παρέμενε εξαιτίας της σοβαρής λοίμωξης του αναπνευστικού και της καρδιακής ανεπάρκειας που τον ταλαιπωρούσε.

Γεννημένος στον Πειραιά στις 4 Αυγούστου του 1936, ο Ανδρέας Μπάρκουλης σπούδασε υποκριτική στη σχολή του Κώστα Μιχαηλίδη κι απέκτησε άδεια άσκησης επαγγέλματος ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο, το 1956. Πρώτη επαγγελματική εμφάνιση, την ίδια χρονιά, ήταν στο έργο του Ζ.Ανούιγ, «Κορυδαλλός» στο θέατρο «Κοτοπούλη-Ρεξ».

Από τότε και για μία εικοσαετία περίπου (έως το 1973) υπηρέτησε τα περισσότερα θεατρικά είδη (εκτός από το αρχαίο δράμα), κλασικούς, σύγχρονους -Έλληνες και ξένους- συγγραφείς, υπήρξε θιασάρχης και συνθιασάρχης και συνεργάστηκε με μεγάλους πρωταγωνιστές της εποχής του (Ντ. Ηλιόπουλος, Β. Κύρου, Μ. Αρώνη, Χρ. Ευθυμίου, Δ. Παπαγιαννόπουλος, Σ. Γιούλη, Μ. Μυράτ, Γ. Φέρτης, Ξ. Καλογεροπούλου, Μ. Κοντού, Μ. Χρονοπούλου, Κ. Αναλυτή, Κ. Ρηγόπουλος, Αλ. Λαδικού κ.ά.).

Ένα μεγάλο διάστημα της ζωής του το πέρασε στις ΗΠΑ, όπου ασχολήθηκε επαγγελματικά με το τραγούδι. Όταν επέστρεψε, κατέθεσε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές ερμηνείες του.

Στη διάρκεια της σταδιοδρομίας του, μέσα σε τέσσερις δεκαετίες, εμφανίστηκε σε περίπου 80 θεατρικά έργα. Από τους σπουδαιότερους ρόλους του ήταν αυτός του «Κυρίου» του Μπ. Τσικληρόπουλου, στο θέατρο «Στοά» (1986) μαζί με το «Σλουθ» του Αν. Σάφερ (Μίλο Τιντλ) στο θέατρο «Αλάμπρα» (1988) και το «Σπίτι του σπαραγμού» του Μπ. Σω ως Έκτωρ Χασάμπαϊ (Εθνικό Θέατρο, 1983-84) . Η «Καρυδόπιτα» με την Κ. Αναλυτή στο θέατρο «Αναλυτή» ήταν από τις τελευταίες θεατρικές του εμφανίσεις, στα τέλη της δεκαετίας του ‘80, καθώς τα προβλήματα της υγείας του του στέρησαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες την επαφή του με το «σανίδι».

Στον κινηματογράφο, από το 1957 που εμφανίστηκε στο πανί ως Δημήτρης Τουρκάκης, στην «Μαρία Πενταγιώτισσα» έως το 2001 («Αλέξανδρος και Αϊσέ») πρωταγωνίστησε ή συμμετείχε σε 115 ταινίες. Μερικές από τις ταινίες που έπαιξε ο Ανδρέας Μπάρκουλης είναι οι ακόλουθες: « Ο Μιμίκος και η Μαίρη», «Μουσίτσα», «Έγκλημα στο Κολωνάκι», «Η θεία μου, η χίπισσα», «Μια τρελή τρελή σαραντάρα», «Διακοπές στην Αίγινα», «Το τρελοκόριτσο», «Ο Θύμιος τα ‘κανε θάλασσα», «Το παραστράτημα μιας αθώας»,«Ένας βλάκας και μισός», «Η σταχτοπούτα», «Χριστίνα», «Η Χιονάτη και τα εφτά γεροντοπαλίκαρα», «Έγκλημα στην Ομόνοια», «Το δόλωμα», «Κοντσέρτο για πολυβόλα», «Ένας άφραγκος Ωνάσης», «Κρίμα το μπόι σου», «Η εφοπλιστίνα», «Μ’ αγαπάς;» κ.ά.


Και στην τηλεόραση εμφανίστηκε στις σειρές: «Οι έμποροι των εθνών» (1973), «Το δίλημμα» (1986), «Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη» (1990), «Το γαλάζιο διαμάντι» (1991), «Αμαρτίες γονέων»(1993), «Ο πύργος των Μοσκώφ», «Οι θησαυροί της Βέρμαχτ», καθώς και σε παραστάσεις του «Θεάτρου της Δευτέρας». Ακόμη συμμετείχε σε ραδιοφωνικές εκπομπές και συνέχειες.

Υπήρξε ένας από τους γοητευτικότερους ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του '60. Μια κοπέλα σε μια παρέλαση στο Καλλιμάρμαρο όταν τον είδε, φώναξε: «Κορίτσια, ο Μπάρκουλης». Η ατάκα έμεινε στο πέρασμα των χρόνων, μια και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, Μίμης Στεφανάκος, την έκανε σλόγκαν, αφού την έλεγε στο γήπεδο όταν ετοιμαζόταν να σουτάρει.

Ο ηθοποιός είχε κάνει τρεις γάμους. Ο πρώτος ήταν με την Αλέκα Στρατηγού και ο τελευταίος με την Μαίρη Μπάρκουλη, με την οποία απέκτησαν ένα γιο, τον Νικόλα.

«Ο πατέρας μου ζήτησε να δει τα εγγόνια του και τον γιο του.Τους έδωσε το χέρι του να το φιλήσουν για να πάρουν την ευχή του. Όταν έσκυψα να τον φιλήσω, μου είπε με όση δύναμη του έχει απομείνει «να με αγαπάτε τώρα που θα φύγω» και μετά έπεσε σε κώμα ξανά», ανέφερε σε δηλώσεις που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Freddo η κόρη του Βίκυ.

madata

 

 

di kaprio mykonos
 
Νέο βίντεο είδε το φως της δημοσιότητας από τον ξέφρενο χορό του Leonardo Di Caprio, στη συναυλία του Αντώνη Ρέμου και των «Gipsy Kings», στο Nammos στην Ψαρρού. Όταν το γνωστό συγκρότημα, ερμήνευσε το τραγούδι «Volare», ο χολιγουντιανός σταρ έδωσε έναν ξέφρενο χορό.

Στα πλάνα που εξασφάλισε το Mykonos Live Tv, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός φαίνεται να χορεύει με ένα τσιγάρο στο στόμα. Δίπλα του, ήταν η νέα συντροφός του, Nina Agdal που επίσης διασκέδασε με τις διαχρονικές επιτυχίες του συγκροτήματος. 

dicaprio mykon

Στο τέλος του τραγουδιού, ο σταρ του Χόλιγουντ και το μοντέλο, άρχισαν να χοροπηδούν και να γελούν.                               

Αν και θα περίμενε κανείς να κάτσουν σε ένα από τα πρώτα τραπέζια, οι δύο τους προτίμησαν να μείνουν όρθιοι στις πίσω σειρές.

Ο 41χρονος ηθοποιός φορούσε την τραγιάσκα- σήμα κατατεθέν του- για να αποφύγει τα αδιάκριτα βλέμματα. Βέβαια, όσο περνούσε η ώρα και οι ρυθμοί ανέβαιναν, φάνηκε ότι δεν τον απασχολούσε αν θα περνούσε απαρατήρητος.

Πυροτεχνήματα, σαμπάνιες και καλλονές στη συναυλία του Αντώνη Ρέμου

Για έβδομη συνεχή χρονιά ο Αντώνης Ρέμος επέστρεψε στο νησί των ανέμων και «τάραξε» τα νερά της διασκέδασης. Ο Έλληνας τραγουδιστής τα έδωσε όλα επάνω στο stage που είχε στηθεί στο Nammos, στην Ψαρρού και τραγούδησε μέχρι το πρωί.
 
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, πυροτεχνήματα «φώτιζαν» τον ουρανό, η σαμπάνια έρεε άφθονη και ο κόσμος χόρευε και τραγουδούσε τις επιτυχίες του τραγουδιστή. Ανάμεσά στον  κόσμο, αιθέριες υπάρξεις που αναστάτωταν με τα λικνίσματα τους, τον ανδρικό πληθυσμό.

leontas
 
Ο 22 χρονος Ανδρέας Λέοντας είναι ο μεγάλος νικητής του X Factor 2016
 
Ανδρέας Λέοντας, Ίαν Στρατής και Stereo Soul διεκδίκησαν τον τίτλο του νικητή του X Factor!
 
Πρώτοι αποκλείσθηκαν από την ψήφο του κοινού οι Stereo Soul στη συνέχεια αναδείχθηκε νικητής ο Ανδρέας Λέοντος από την Κϋπρο, που ανήκε στην ομάδα του Γ. Θεοφάνους.
 
Ο νικητής κέρδισε ένα συμβόλαιο σε δισκογραφική εταιρεία και ένα αυτοκίνητο ΙΧ.

oukrania trag

Η 27χρονη Jamala, η τραγουδίστρια από την μουσουλμανική μειονότητα των Τατάρων της Κριμαίας, που αναδείχτηκε η μεγάλη νικήτρια στον 61ο διαγωνισμό της Eurovision, διαψεύδοντας όλα τα προγνωστικά, έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στη Ρωσία.

Το τραγούδι της με τίτλο «1944» περιγράφεται στον ρωσικό Τύπο ως «άκρως προκλητικό» ενώ Ρώσοι αξιωματούχοι απειλούν με μποϊκοτάζ την επόμενη Eurovision.

To τραγούδι που χάρισε τη θριαμβευτική νίκη στην Ουκρανία, είναι μία μπαλάντα η οποία αναφέρεται στην στην μαζική απέλαση από τις δυνάμεις του Ιωσήφ Στάλιν των Τατάρων της Κριμαίας, το 1944.

Η Ρωσία, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον Sergey Lazarev, προσπάθησε να απαγορεύσει τη συμμετοχή του τραγουδιού στη Eurovision, χαρακτηρίζοντας το ως «μία σαφή πολιτική δήλωση για την προσάρτηση της Κριμαίας στη Ρωσία το 2014», κάτι που παραβαίνει τους κανόνες του μουσικού διαγωνισμού.

«Όταν φτάνουν ξένοι/Μπαίνουν στα σπίτια σας/Σας σκοτώνουν όλους και λένε/ Δεν είμαστε ένοχοι, όχι ένοχοι», λέει η πρώτη στροφή του τραγουδιού, του οποίου η έντονη πολιτική χροιά σχολιάστηκε από τα διεθνή ΜΜΕ.

Η Maria Zakharova, εκπρόσωπος Τύπου του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, έγραψε σε μια ειρωνική ανάρτηση στο Facebook, ότι ο νικητής στην επόμενη Eurovision θα μπορούσε κάλλιστα να αναφερθεί (μέσα από το τραγούδι του) στη σύγκρουση στη Συρία.

Την ίδια στιγμή ο αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής του Συμβουλίου Ομοσπονδίας Άμυνας και Ασφάλειας, Franz Klintsevich, τόνισε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος η ρωσική αποστολή να ταξιδέψει στο Κίεβο της Ουκρανίας, στην επόμενη Eurovisiοn. «Δεν ήταν η Ουκρανή τραγουδίστρια Jamala και το τραγούδι της ''1944'' που κέρδισαν στη Eurovision. ΄Ηταν η νίκη της πολιτικής κατά της τέχνης. Αν τίποτα δεν αλλάξει στην Ουκρανία τον επόμενο χρόνο, δεν χρειάζεται να λάβουμε μέρος», ήταν τα λόγια του.

Η Ρωσίδα βουλευτής,Yelena Drapeko, υποστήριξε ότι ο Ρώσος τραγουδιστής δεν κατάφερε να επικρατήσει στον 61ο διαγωνισμό της Eurovision εξαιτίας «του πολέμου των ΜΜΕ κατά της Ρωσίας» και της «γενικής δαιμονοποίησης» της χώρας.

«Μιλάμε για όλα όσα είναι κακά σε εμάς. Πώς οι αθλητές μας είναι ντοπαρισμένοι, τα αεροπλάνα μας κάνουν παραβιάσεις εναέριου χώρου και να τα αποτελέσματα!», είπε η Drapeko.

O Alexey Pushkov, o επικεφαλής Κρατικής Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Κρατικής Δούμας, έγραψε στο Twitter ότι η Eurovision μετατράπηκε σε πεδίο πολιτικών μαχών

EUROVISIOΝ: κα Τζαμάλα θα συγκρατήσουμε... τα δάκρυά μας! Τι θα έλεγαν στην Κύπρο αν ...

karagianni
Εσπευσμένα, στο Νοσοκομείο Γεννηματάς, μεταφέρθηκε λίγο μετά τις 16.00 της Παρασκευής η δημοσιογράφος Νανά Καραγιάννη.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, οι γιατροί την έθεσαν σε καταστολή και την διασωλήνωσαν αμέσως μιας και ο οργανισμός της είχε καταπονηθεί.

Δεν υπάρχουν νεώτερες πληροφορίες για την πορεία της κατάστασής της, που πάντων κρίνεται σοβαρή.

Η δημοσιογράφος είναι γνωστό ότι δίνει μάχη εδώ και χρόνια με την νευρική ανορεξία.

Ο αδερφός της, Φοίβος, ήταν αυτός που τη μετέφερε στο νοσοκομείο. Ο ίδιος μίλησε στο star.gr και επιβεβαίωσε ότι η δημοσιογράφος βρίσκεται σε καταστολή, ενώ τα νεφρά και τα πνευμόνια της λειτουργούν μόνο με μηχανική υποστήριξη.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μακάρι όλα να πάνε καλά, όμως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα».

onasi athina

Χωριστούς δρόμους ακολουθούν από ότι φαίνεται μετά από 11 χρόνια γάμου η Αθηνά Ωνάση και ο Αλβάρο ντε Μιράντα Νέτο.

Την είδηση του διαζυγίου που έπεσε σαν βόμβα επιβεβαίωσε και η κουμπάρα του ζευγαριού κα. Κοτρωνάκη μιλώντας στην εφημερίδα Secret.

«Με την Αθηνά μιλάω αλλά δεν θα σας πω για το διαζύγιο της. Αν θέλει θα σας πει η ίδια γι’ αυτό. Είναι δικό της θέμα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα πολλοί είναι οι λόγοι που οδήγησαν το ζευγάρι στο χωρισμό. Ενας από αυτούς ήταν και η αδυναμία του Ντόντα για το γυναικείο φύλο αλλά και η πλούσια ζωή που ήθελε να κάνει σε αντίθεση με την Αθηνά η οποία απείχε από τα φώτα της δημοσιότητας.

Ενας άλλος λόγος ήταν πως η 31χρονη κληρονόμος ήθελε να αποκτήσει δικό της παιδί σε αντίθεση με τον σύζυγό της ο οποίος και έχει ήδη δύο.

Βέβαια το κερασάκι στην τούρτα όμως αναφέρει η εφημερίδα ήταν ένα τρίτο πρόσωπο που μπήκε στη ζωή της Αθηνάς που δεν είναι άλλος από έναν παιδικό της φίλο.

Χριστίνα και Αλβάρο

«Όντας πλέον αποκομμένη από τη χώρα της και το οικογενειακό της περιβάλλον, γνώρισε 11 χρόνια πριν τον Αλβάρο. Το κορίτσι αυτό δεν ένιωσε ποτέ τη θαλπωρή και τη ζεστασιά της πραγματικής οικογένειας. Ο Αλβάρο είχε ήδη ένα γάμο και ένα παιδί, τον ερωτεύτηκε και αποφάσισε να μείνει στη Βραζιλία».

Όπως σημειώνουν πάντως άνθρωποι που γνωρίζουν τη σχέση τους, η Αθηνά βρήκε στο πρόσωπο του Βραζιλιάνου αυτά που ακριβώς ζητούσε: Έρωτα, ασφάλεια και ενασχόληση με την ιππασία.
Η εκποίηση των σπιτιών στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά την απόσταση που πάντοτε χώριζε τη διάδοχο του Ωνάση με τη χώρα της, η Κική Φερούδη Μουτσάτσου, φέρνει ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα: «Το γεγονός ότι η Αθηνά εκποίησε τα σπίτια της οικογένειας, μετατρέποντάς τα σε οικόπεδα, δείχνει το πόσο δεν την ενδιέφερε να κρατήσει οτιδήποτε τη συνέδεε με την Ελλάδα. Αυτό που με πονάει περισσότερο όμως, καθώς εκεί πέρασα πολλά βράδια με χαρές, λύπες, αλλά και όλα όσα συνέβαιναν κατά καιρούς, είναι όταν είδα τα σπίτια να γίνονται οικόπεδα. Η ίδια η Αθηνά δεν μπόρεσε ποτέ να αντιδράσει στα όσα συνέβαιναν. Δεν ήταν συναισθηματικά δεμένη με τίποτα. Γι’ αυτό και πούλησε ακόμα και το Σκορπιό».

«Ο Ρουσέλ την είχε επηρεάσει καθοριστικά. Από την άλλη πλευρά κανένας από το Ίδρυμα δεν ενδιαφέρθηκε να ευαισθητοποιήσει την Αθηνά σε σχέση με την Ελλάδα και την περιουσία της. Και γιατί να το έκαναν άλλωστε;», αναρωτιέται ρητορικά η ιδιαιτέρα του Ωνάση.

Η απουσία ενός παιδιού και πώς επηρέασε το ζευγάρι

Για την Κική Μουτσάτσου, ο παράγοντας που έφερε τη μεγαλύτερη φθορά στο ζευγάρι ήταν η έλλειψη ενός παιδιού.

«Μετά από 10 χρόνια η Αθηνά δεν έκανε παιδί, παρά το γεγονός ότι το ήθελε διακαώς. Θα καταλάβετε καλύτερα πόσο το επιθυμούσε, αν σας πω ότι λάτρευε την κόρη του Αλβάρο, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν δικό της παιδί. Ξέρουμε άλλωστε ότι κατά κανόνα όταν δεν υπάρχει ένα παιδί να δέσει το ζευγάρι, η σχέση ξεφτίζει. Εάν υπήρξαν κι άλλοι παράγοντες που τους οδήγησαν στο χωρισμό δεν το γνωρίζω. Όπως και αν το δούμε σε τελική ανάλυση, το DNA της Αθηνάς καθορίζει τη θέλησή της. Κι εκείνη θέλει να είναι Ελληνίδα. Το είναι της δεν παύει να της υπαγορεύει την καταγωγή της. Όπου και αν βρεθεί, με όποιον και αν βρεθεί, ό,τι και να κάνει. Το γεγονός εξάλλου ότι μεγάλωσε αποκομμένη και όχι με τους πραγματικούς συγγενείς της, δεν είναι δική της ευθύνη».
Ομοιότητες και διαφορές μητέρας-κόρης, ο Ωνάσης και η υποτιθέμενη κατάρα

Στο τέλος ζητάω από την κυρία Μουτσάτσου να παραλληλίσει τις προσωπικότητες μητέρας και κόρης:

«Η Αθηνά σε αντίθεση με τη μητέρα της δεν παντρεύτηκε από αντίδραση, αλλά από έρωτα. Παρόλ’ αυτά και η ίδια είναι παρορμητική όπως ήταν και η μητέρα της, γεγονός που απέδειξε με τη φυγή της στη Βραζιλία και το γάμο της με τον Αλβάρο. Από την άλλη, το γεγονός ότι ο Ωνάσης ήταν αυτός που ήταν, δακτυλοδεικτούμενος, είναι γεγονός. Κι αυτό επηρέασε και τη ζωή της οικογένειάς του. Όπως συμβαίνει με όλους τους επιφανείς. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ακολουθεί κάποια κατάρα την Αθηνά, όπως συνηθίζουν απερίσκεπτα να λένε κάποιοι.

Όσο για τον Ωνάση; Ήταν ένας άνθρωπος που δεν έπαιρνε ποτέ προφυλάξεις. Δεν είχε σωματοφύλακες. Παρά μόνο δύο αστυφύλακες στη Συγγρού και στην Όθωνος. Όταν εκείνος ερχόταν με την Cadillac, έπαιρναν την τσάντα του για να την ανεβάσουν στο γραφείο του. Κυρίως ήθελε να προφυλάξει τους εργαζόμενους. Φανταστείτε ότι είχε τοποθετήσει προστατευτικές μεμβράνες στα τζάμια, καθότι είχαμε δεχτεί απειλές και δεν ήθελε να μας βλέπουν είτε από το εγκαταλειμμένο κτίριο του ΦΙΞ που βρισκόταν απέναντι στα γραφεία, είτε από το δρόμο. Ο Ωνάσης δεν ήταν ποτέ φοβητσιάρης. Δεν τον ένοιαζε για τη ζωή του. Δεν υπολόγιζε τίποτα».

oukrania trag

 Ουκρανία με τη  Jamala και το συγκινητικό 1944...Έδωσε την πρωτιά στην χώρα της στην  61ης διοργάνωσης της Eurovision στην Globe Arena της Στοκχόλμης.

Με μια μπαλάντα και την μελωδική της φωνή η  Jamala μάγεψε κριτική επιτροπή και τηλεθεατές . Η αγωνία κράτησε μέχρι την τελευταία στιγμή και η ανατροπή έγινε στο παρα πέντε.

Καλύτερο τραγούδι της φετινής χρονιάς το  1944

Τα αποτελέσματα του televoting: Την πρώτη θέση  κατέκτησε η Ρωσία και πήρε 361 βαθμού.Οι επιτροπές όμως είχαν διαφορετική προτίμηση και έτσι έχασε την πρωτιά

Η Αυστραλία έλαβε την τέταρτη θέση της ψηφοφορίας του κοινού και 191 βαθμούς.

H Ουκρανία την δεύτερη θέση στην ψημφοφορία αυτή και 323 βαθμούς που την έφεραν τελικά στην πρώτη θέση.

Περισσότερα Άρθρα...